Dławi, muli chyba już koniec ;/

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł, przecież ten cały regulator ciśnienia to nic innego tylko zawór bezpieczeństwa. Ciśnienie jakie ma być w trakcie pracy silnika to dla zeteca 1,6 to 2,1±0,2 bar przy podłączonym wężyku podciśnienia. W kolektorze robi się podciśnienie i wpływa na membranę regulatora. Nie wiem dlaczego tak jest - żaden inżynier silnikowiec ze mnie ale tak własnie jest i część wahy idzie w cylindry a podciśnienie poprzez wężyk połączony z regulatorem powoduje że w listwie różnież spada ciśnienie do tego podanego. Pewnie po prostu obniża się próg działania regulatora. Jak nie ma podcisnienia i silnik nie pracuje to jedynym ogranicznikiem ile napompuje pompa jest regulator i on puszcza nadmiar do baku po osiągnięciu tych 2,7+0,2 bar
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

No - może i tak :)
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Pompę kupiłem do 1.6 16v powiedziałem i dostałem. Więc powinna być dobra.
Co do przekaźnika to pewnie też był trafiony bo raz puszczał pompę raz nie a teraz puszcza za każdym razem.
Tylko ze te problemy z obrotami i odpaleniem ;/ poszedłem teraz do autka i kaplica pompa działa silnik kreci a zapalić nie chce. Dziwi mnie tylko dlaczego po zmianie na nową pompę daje 1bar na listwie tak samo jak na starej ??

To powiedzcie mi czy mam wyciągać ten regulator cisnienia czy nie bo już sam nie wiem??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Bazyss, wygląda więc na to że chyba regulator masz trzaśnięty...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Panowie.
Przytargałem dzisiaj pompę uzywaną orginał. Do tego wyciągnąłem regulator ciśnienia z escorta który jeszcze jeździł. wsadziłęm wszytko do mojego i jak dalej nie chce zapalić tak dalej nie pali <zły> Ja już nie wiem co to może być. Przecież nie ma innych elementów na tej drodze które mogły ulec uszkodzeniu.

[ Dodano: Sob 07 Maj, 2011 ]
i cały czas ciśnienie na poziomie 1bar.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Bazyss, po prostu nie ma mozliwości żeby na drugim regulatorze i innej pompie nadal było takie samo ciśnienie - spróbuj innym manometrem to zmierzyć a jak efekt będzie taki sam to chyba trzeba zacząć szukać nieszczelności albo już nie wiem co....
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

wiem że nie możliwe ale tak jest.
Już pominowszy to ciśnienie ale przecież powinien palić idealnie a on nic. odłączyłem teraz kabelki z aku. zobaczymy czy to czyms zaowocuje. może komp się popierdzielił.
A regulator położenia przepustnicy dla biegu jałowego??

[ Dodano: Sob 07 Maj, 2011 ]
Podejrzewam jeszcze filtr paliwa ale jak on będzie miał z 5tys. km zrobione to wszystko. Nawet nie bo autko ma w rok 20tys. nakręcone ale to na LPG. Więc nawet jak by miał 5tys. na benie zrobione to co to jest nic dla filterka.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Bazyss pisze:A regulator położenia przepustnicy dla biegu jałowego??
nie ma czegoś takiego - jest czujnik położenia przepustnicy. To nie wpływa na ciśnienie. Ale z filtrem możesz mieć rację - jak przypchany na amen to nawet superpompa nie przepchnie mu tego ciśnienia...
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 17:43 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Panowie problem rozwiązany. Padła skrzynka bezpieczników od wewnętrznej strony ;/ Rozebrałem niestety nie dało rady wyciągnąć nóżek tylko przecinaki a później lutowanie dokładne ale feler znaleziony i naprawiony. Ufff.... Ale cały układ sprawdzony filtr wymieniony na nowy przewody przedmuchane :)
Temat można zamknąć.
dziękuję wszystkim za udzieloną pomoc.
Pozdrawiam.
kris

Post autor: kris »

do kościoła idź i podziękuj,i pamiętaj dać na tace a wódke na zlocie wypijemy :razz:
ty stawiasz :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bazyss, gdybyś na próbę zrobił takie obejście ja ja - z zasilaniem pompy to pewnie bys do tego doszedł wcześniej :mrgreen:
Jest OK - ważne , że Esinka chodzi :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Co się nauczyłem to moje :)
ODPOWIEDZ