Montaż dokładek progów RS Line
Moderator: Moderatorzy
Marcin,ja cały czas pisze o mk7,a jak to ugryść? a normalnie,ta uszczelka jest obsadzona na stalowej szynie,wystarczy całość wyczepić z zaczepów,dać 4 nity do rantu dokładki,wpiąć ją z powrotem i po ptokach
dzisiaj w robocie wszystko przymierzałem i pasuje idealnie,teraz tylko odnowić,pomalować i wio na fure
dzisiaj w robocie wszystko przymierzałem i pasuje idealnie,teraz tylko odnowić,pomalować i wio na fure
nie,ale jak nie znajde to albo zrobie podobną albo jedna dokładka będzie bez,przecież tam jest 8 wkrętów góra/dół,po jednym z boku a dodatkowo chce dać klej do szyb czarny,chyba będzie się trzymać
[ Dodano: Sob 31 Lip, 2010 ]
Nitownica zakupiona,nity też 3x10 mm.,środek do konserwacji profili zamkniętych również,zapinki takie jak daliście na foto też zakupiłem,teraz przygotowanie dokładek,malunek i na auto.
Tak mniej więcej się prezentują
[ Dodano: Sob 31 Lip, 2010 ]
Nitownica zakupiona,nity też 3x10 mm.,środek do konserwacji profili zamkniętych również,zapinki takie jak daliście na foto też zakupiłem,teraz przygotowanie dokładek,malunek i na auto.
Tak mniej więcej się prezentują
Zapomniałem dodać,w sobote nitowałem boczki dokładek i musiałem zdjąć tylnie koła bo wkrętarka nie chciała wejść,podniosłem tyłek za pomocą oryginalnego podnośnika,nawet nie musiałem ściągać tylnych zaślepek.
Sama dokładka dochodzi do tego występu który wchodzi w łeb lewarka,teraz zastanawiam się nad zaszpachlowaniem tego ustrojstwa i pomalowaniu,jeśli chodzi o przednie zaślepki to wytne sobie kształty ze styropianu do ogrzewania podłogowego(jak najtwardszy),wyrzezbie ładnie,dam na wierzch plaster maty z żywicą i po przyklejeniu do dokładki,zaszpachlowaniu po prostu zamaluje pod kolor.
Tak że jak wcześniej pisaliście nie potrzebne podnośniki typu żabka,trapez.
Sama dokładka dochodzi do tego występu który wchodzi w łeb lewarka,teraz zastanawiam się nad zaszpachlowaniem tego ustrojstwa i pomalowaniu,jeśli chodzi o przednie zaślepki to wytne sobie kształty ze styropianu do ogrzewania podłogowego(jak najtwardszy),wyrzezbie ładnie,dam na wierzch plaster maty z żywicą i po przyklejeniu do dokładki,zaszpachlowaniu po prostu zamaluje pod kolor.
Tak że jak wcześniej pisaliście nie potrzebne podnośniki typu żabka,trapez.
Aby nie zasmiecać mam pytanie? Jakie nakładki progowe pasowały by do mk5 5d?Miłem takie progi http://moto.allegro.pl/ford-escort-prog ... ml#gallery Do bani więc Przyciągały bród Teraz znalazłem dwie propozycje które mnie zaintereszowałyhttp://moto.allegro.pl/ford-escort-90-99-progi-spoilery-progowe-tuning-i1560770394.html#gallery a następnie rs http://moto.allegro.pl/ford-escort-prog ... ml#gallery jakie jest wasze zdanie?
nie tak do końca,tu generalnie chodzi o ilość warstw maty szklanej,im więcej tym bardziej odporne,niestety producenci tego szajsu idą po kosztach i w zasadzie jest to jedna warstwa grubości papieruS3ci0r pisze:ale niestety są robione z poliestrowych czyli padaka - zero jakiejkolwiek odporności udarowej i elastyczności
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to jeszcze nie wszystko - orginały sa robione z tworzywa polimerowego (ABS), które nie ma jakiejś tam super twardości ale własnie jest do pewnego stopnia elastyczne dlatego odporne na wszelkiego rodzaju uderzenia. Jak twarda guma. Włókno szklane z poliestrową żywicą czy epoksydem po prostu pęka zamiast sie ugiąć. Na pewno nie raz widzieliście popękane tjuningowe progi czy dokładki
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
S3ci0r, akurat epoksydowymi sie kiedyś bawiłem i wszystko zalezy od proporcji utwardzacza. Wszelkie takie kompozyty sa niestety dużo bardziej nietrwałe niż porządny abs albo równiez poliuretan z odpowiednia twardością. Niestety taki materiał nadający się na progi to musi byc odlew ciśnieniowy.... w każdym bądź razie ja nie znalazłem nigdzie tworzywa o odpowiednich parametrach, które bym sobie mógł odlać w temperaturze pokojowej bez maszyny ciśnieniowej i specjalnej formy. Nie wątpie że da sie to zrobić ale nic łatwo dostępnego nie znalazłem...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"