Mini komputer w miejscu zegarka?
Moderator: Moderatorzy
Mini komputer w miejscu zegarka?
witam, mam na oku coś takiego
http://allegro.pl/termometr-samochodowy ... 13528.html
i takiego
http://allegro.pl/termometr-samochodowy ... 35899.html
musiałbym tylko dowiedzieć się od sprzedawcy coś nt wymiarów.
Czy ktoś może podobne urządzenie montował w miejscu zegarka w innego źródła i ma sprawdzone, że nie trzeba nic docinać?
Jak to się wam w ogóle widzi? Ciekawa sprawa ma tych funkcji trochę no i trochę XXI wieku w 11 letnim Fordzisławie poprawiłoby i wygląd i wygodę w jeździe.
http://allegro.pl/termometr-samochodowy ... 13528.html
i takiego
http://allegro.pl/termometr-samochodowy ... 35899.html
musiałbym tylko dowiedzieć się od sprzedawcy coś nt wymiarów.
Czy ktoś może podobne urządzenie montował w miejscu zegarka w innego źródła i ma sprawdzone, że nie trzeba nic docinać?
Jak to się wam w ogóle widzi? Ciekawa sprawa ma tych funkcji trochę no i trochę XXI wieku w 11 letnim Fordzisławie poprawiłoby i wygląd i wygodę w jeździe.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
jako elektryk śmiem wątpić w poprawność pomiaru napięcia- volotmierze potrafią przekłamywać pomiar napięcia źródła z którego są zasilane choć na potrzeby "samochodowe- na bieżąco" powinno wystarczyć
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- Mateklobez
- Posty: 3319
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Po pierwsze to zegarek masz w kształcie elipsy ,a ten "komputerek" kwadratowyelnino pisze:że nie trzeba nic docinać?
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 11:55 przez Mateklobez, łącznie zmieniany 1 raz.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
Przyznam że ten analogowy trochę mnie razi, tzn taki mocno przestarzały... i szukam pomysłu co by ustrzelić w tym miejscu, myślałem o samym zegarku tyle że cyfrowym no ale jeżeli można przy okazji mieć inne funkcje... mogłoby być ciekawie. Z tym napięciem to pewnie i tak nie wiele by mi to mówiło. natomiast te wszystkie pomiary temp. komunikaty, zegarek itd. to już coś bardziej praktycznego. Tylko kurde nie chce mi się do auta iść i szukam jaki jest wymiar otworu na zegarek czy by to spasowało.
mateklobez niby tak, ale w zależności od rozmiaru ta elipsa może tworzyć fajną ramkę, no a wyświetlacz będzie tak zbudowany że brzegi elipsy niczego nie będą zasłaniać.
co prawda szukałem czegoś stricte pod essiego znalazłem jeden wątek tylko gdzie koleś robił jakiś prototyp ale to był temat sprzed 3 lat i nie wiem czy wszedł w życie w końcu.
mateklobez niby tak, ale w zależności od rozmiaru ta elipsa może tworzyć fajną ramkę, no a wyświetlacz będzie tak zbudowany że brzegi elipsy niczego nie będą zasłaniać.
co prawda szukałem czegoś stricte pod essiego znalazłem jeden wątek tylko gdzie koleś robił jakiś prototyp ale to był temat sprzed 3 lat i nie wiem czy wszedł w życie w końcu.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Mateklobez
- Posty: 3319
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
elnino, poczytaj tutaj Jak się chce i umie, to można wszystko:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t= ... c&start=60
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t= ... c&start=60
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
albo z escorta oryginalny wyrwij tylko że wersja gdzieś z rejonów brazylii- mi Tigerbart pokazywał- produkowali esa dłużej i nawet komp fabryczny był tylko spróbuj to dostać
jako ciekawostka nie mieli mk6 tylko z 5 przeszli na 7
jako ciekawostka nie mieli mk6 tylko z 5 przeszli na 7
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 12:01 przez Kudłaty_EZG, łącznie zmieniany 1 raz.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
elnino, Bartek się zarejestrował na ich forumie- zna hiszpański więc możesz z nim porozmawiać czy by nie dało rady ściągnąć no i za ile
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
elnino pisze:Bartek to nick?
jarekezg pisze:Tigerbart
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Zapewne chodzi o coś takiego:
Funkcje fabrycznego zegarka:
1. Zegarek.
2. Stoper.
3. Przebieg (resetowalny)
4. Średnia prędkość.
5. Średnie zużycie paliwa
6. Zasięg (na paliwie w zbiorniku)
U nich to dość często spotykany bajer. Za to nie znają czegoś takiego jak grzana przednia szyba. Są też inne różnice w essach, jak różne tapicerki skórzane itp.
Generalnie kontakt jest nawiązany, ceny mają straszne, ale można to dostac.
[ Dodano: Sro 30 Mar, 2011 ]
Jak przeglądaliśmy książkę ze schematami escorta, był tam też schemat do tego zegarka/kompa aby go porządnie podłączyć, bo niby moduły do podłączenia tego zegarka NIE SĄ WYMAGANE, moduł zliczający otrzymywane informacje jest wbudowany w zegarek, skomplikowane wiązki nie są potrzebne, bo zegarek posiada dwa złącza z tyłu:
a/ gniazdo identyczne jak w zegarkach analogowych (tudzież wpina się wtyczkę z rodzimej instalacji)
b/ gniazdo do którego po niewielkiej przeróbce pasuje rodzima wtyczka.
ALE schemat jest z wyprowadzeniami na ten właśnie zegarek i myslę, że mimo wszystko jest konieczne przeprowadzenie kilku kabelków.
Funkcje fabrycznego zegarka:
1. Zegarek.
2. Stoper.
3. Przebieg (resetowalny)
4. Średnia prędkość.
5. Średnie zużycie paliwa
6. Zasięg (na paliwie w zbiorniku)
U nich to dość często spotykany bajer. Za to nie znają czegoś takiego jak grzana przednia szyba. Są też inne różnice w essach, jak różne tapicerki skórzane itp.
Generalnie kontakt jest nawiązany, ceny mają straszne, ale można to dostac.
[ Dodano: Sro 30 Mar, 2011 ]
Jak przeglądaliśmy książkę ze schematami escorta, był tam też schemat do tego zegarka/kompa aby go porządnie podłączyć, bo niby moduły do podłączenia tego zegarka NIE SĄ WYMAGANE, moduł zliczający otrzymywane informacje jest wbudowany w zegarek, skomplikowane wiązki nie są potrzebne, bo zegarek posiada dwa złącza z tyłu:
a/ gniazdo identyczne jak w zegarkach analogowych (tudzież wpina się wtyczkę z rodzimej instalacji)
b/ gniazdo do którego po niewielkiej przeróbce pasuje rodzima wtyczka.
ALE schemat jest z wyprowadzeniami na ten właśnie zegarek i myslę, że mimo wszystko jest konieczne przeprowadzenie kilku kabelków.
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
srvrserver, oryginał czy samoróbka co Matek zapodał linka?
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie