no doobrze, to skoro twierdzisz, ze to nie jest normalne to szukaj powodu. powodzenia
ja tam podtrzymanie obrotow (utrzymywanie podniesionych obrotow na luzie do czasu zatrzymania sie auta) widzialem we wszystkich autach jakich do tej pory jezdzilem różnych marek i producentow. sam mam w tej chwili auta dwoch ronych marek i podtrzymanie obrotow jest w obu. ale widocznie ja mam cos nie tak ... moj brat, ojciec, tesc, szwagier rowniez ....
wymiana zaworu bocznikowego powietrza zwanego---
Moderator: Moderatorzy
no ja nie neguje podtrzymania obrotów podczas jazdy lub toczenia się auta, ale uwierz mi, że jeździłem już różnymi autami różnych marek i te zachowanie nie jest normalne.
jak podczas postoju dodam gazu i wkręcę go tak na 4 tys, to powinien płynnie zejść do obrotów normalnych, a u mnie zawiesza się na 1500 i od tego 1500 do normalnych zchodzi dużo wolniej, dla tego szukam jakiejś tego przyczyny,
cidzej a u Ciebie też taka sytuacja występuje??
bo jak już wcześniej pisałem sprawdzałem w innym escorcie i tam obroty zchodziły płynnie
Poza tym zauważyłem, że na biegu jałowym trzyma mi obroty lekko podwyższone nie 8500-900 tylko tak 950 pod 1000
jak podczas postoju dodam gazu i wkręcę go tak na 4 tys, to powinien płynnie zejść do obrotów normalnych, a u mnie zawiesza się na 1500 i od tego 1500 do normalnych zchodzi dużo wolniej, dla tego szukam jakiejś tego przyczyny,
cidzej a u Ciebie też taka sytuacja występuje??
bo jak już wcześniej pisałem sprawdzałem w innym escorcie i tam obroty zchodziły płynnie
Poza tym zauważyłem, że na biegu jałowym trzyma mi obroty lekko podwyższone nie 8500-900 tylko tak 950 pod 1000
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
u mojego brata tez tak jest w 1.6 (ja mam 1.4) - ponoc cos tam sie da skorygowaC TAKIM GRZYBKIEM NA SAMYM SILNICZKU KROKOWYM, ALE JESZCZE NIE MIialem okazji tego zweryfikowac (sory za caps, ale nie mam czasu poprawiac )
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
No i sprawa rozwiązana ...
...winna okazała się przepustnica, którą ostatnio czyściłem, prawdopodobnie ma już zbyt duże luzy i po czyszczeniu, szczeliny które wcześniej były zatkane tym syfem co się przez lata zebrał zaczęły puszczać za dużo powietrza. Na szczęście znalazłem podobny temat na innym forum co skłoniło mnie do zakupu i teraz wszystko chodzi w porządku a obroty ładnie i płynnie zchodzą do 850-900.
Jak y ktoś chciał poczytać to zamieszczam Link
...winna okazała się przepustnica, którą ostatnio czyściłem, prawdopodobnie ma już zbyt duże luzy i po czyszczeniu, szczeliny które wcześniej były zatkane tym syfem co się przez lata zebrał zaczęły puszczać za dużo powietrza. Na szczęście znalazłem podobny temat na innym forum co skłoniło mnie do zakupu i teraz wszystko chodzi w porządku a obroty ładnie i płynnie zchodzą do 850-900.
Jak y ktoś chciał poczytać to zamieszczam Link