ford escort 16 8v silnik padł
Moderator: Moderatorzy
ford escort 16 8v silnik padł
Ta jak napisałem mój ford escort 16 8v EFI z 1991 roku zwany' Ferdynant' Wczoraj usłyszałem diagnoze że silnik jast do wymiany ? wzwiązku z tym mam pytanie ? czy wymieniać silnik ,jesli tak to czy można zadoptować od innego madelu jakiś mocniejszy ? Czy lepiej zainwestować w remont mojego? Sinik odpala ,jest słaby' bierze olej jak olejo holik' Pomocy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zagadaj z martim, moze on bedzie mial jakies 1.6 8v w dobrej cenie (1.4 ma z tego co widzialem za 250 zł). wymiana na inny sie srednio oplaca o ile to nie bedzie 2.0 ale wtedy na samym silniku sprawa sie nei skonczy a dorwac jeszcze silnik w dobrym stanie to dopiero bedzie wyzwanie - taniej i lepiej by bylo kupic drugiego escorta a tego sprzedac - no chyba, ze buda i reszta jest w stanie idealnym
cidzej,
Święte słowa ;-) zakup silnik to nie wszystko , do tego trzeba poszukać mechanika który by się za to zabrał ;-) a przy tym i nie skasował kupę pieniędzy. Smutne to ale prawdziwe. No chyba że faktycznie masz fajną budę i masę nowych części to warto podmieniać. Dodam też iż jakbym miał swoje podwórko i garaż to wtedy bym się skusił na wymianę silnika albo na sprzedaż auta na części.
Święte słowa ;-) zakup silnik to nie wszystko , do tego trzeba poszukać mechanika który by się za to zabrał ;-) a przy tym i nie skasował kupę pieniędzy. Smutne to ale prawdziwe. No chyba że faktycznie masz fajną budę i masę nowych części to warto podmieniać. Dodam też iż jakbym miał swoje podwórko i garaż to wtedy bym się skusił na wymianę silnika albo na sprzedaż auta na części.
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Benko, a sprawdź ty sobie czy to pierścieniami czy zaworami ten olej i kompresja ucieka (próba olejowa), bo możliwe że wystarczy głowicę zrobić i będzie git
ps. andkar ma taki silnik na wydaniu ale nie wiem w jakim stanie.
ps. andkar ma taki silnik na wydaniu ale nie wiem w jakim stanie.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no to ci mowie - pogadaj z zsmartim i napewno zle na tym nie wyjdziesz - silnik powinien cie wyniesc kolo 300-400pln, przekladka kolejne ze 200-400pln i do tego plyny, filtry itd to w 1000pln powinienes sie zamknac ... pytanie tylko czy ci sie oplaca w to swoje auto 1000pln wsadzac ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Benko, żeby sprawdzić czy pierścienie czy zawory nie trzeba ściągać głowicy, wystarczy pomiar kompresji przed i po nalaniu odrobiny oleju do cylindra.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Przypadkiem bloki nie są takie same w 1.6 16V i 1.8 16V? Tylko pojemność z większego wykorbienia się bierze? Dobrze rozumuje? Na pewno 2.0 już ma większe cylindry i tłoki.
Jeśli bloki są takie same to ten zabieg totalnie nic nie da, a jeśli różnica w pojemności polega na tym samym co między 1.8 i 2.0 to z kolei wg. mnie nie da się cylindrów "przełożyć" IMO wtedy jedynie rozwiert i tłoki od 1.8.
Jeśli bloki są takie same to ten zabieg totalnie nic nie da, a jeśli różnica w pojemności polega na tym samym co między 1.8 i 2.0 to z kolei wg. mnie nie da się cylindrów "przełożyć" IMO wtedy jedynie rozwiert i tłoki od 1.8.
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Benko, wczytaj się w tematy o zvh Głowica zostaje z twojego z dół dodajesz z zeteca. Ale to tylko łatwo sie pisze bo przeróbka ma parę haczyków - najlepiej opisane na stronach angielskich.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"