Dylemat - remont silnika czy swap na TD ?

Moderator: Moderatorzy

mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

Dzięki wielkie koledzy za pomoc :). Nie widziałem tej maty z bliska na żywo, czyli to troszke bardziej skomplikowana technologia z tym wszystkim niż wolnossący :mrgreen: .

Ministeq, nie wiem w jakim stanie są wtryski, chyba nigdy nikt tam nic nie sprawdzał ani ich nie wykręcał :). Skoro objawy są takie z tą chmurą dymu to wychodzi na to że leją.

No nic, jak będą finanse to będzie swapik :cool:
Dzięki wszystkim za pomoc ! :)
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

mateusz_175 pisze:nie wiem w jakim stanie są wtryski
to nieduży koszt kolego :) ja płaciłem za same końcówki, bo to ci potrzebne, jakieś ~40 zeta :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

kupiec pisze:
mateusz_175 pisze:nie wiem w jakim stanie są wtryski
to nieduży koszt kolego :) ja płaciłem za same końcówki, bo to ci potrzebne, jakieś ~40 zeta :)
40zł od sztuki czy komplet :P ?
W tym silniku chyba już nie będe tego ruszał skoro już raczej przesądzone że będzie swap, jeżeli w tamtym będzie dawał dyma to się to zrobi :) ( oczywiście jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli ) :)
mefis_fefk
Posty: 69
Rejestracja: 31 sie 2009, 17:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: mefis_fefk »

Ktoś tu wspominał o skrzyni, że nie wiadomo czy wytrzyma. Możesz śmiało zostawić skrzynię z 1,8D. Potrafi przenieść sporo większy moment niż dysponuje turbo klekot i nie ma obway, że się sypnie. Hmm z tym dymieniem to rzeczywiście będą wtryski, niebieski dymek to olej. Chciałem Ci zaproponować, abyś go uturbił, ale u Ciebie bez remontu silnika się nie obejdzie ze względu na ten olej. Jeśli by był zdrowy silnik to by Cię napewno taniej wyniosło uturbienie niż swap. Ja za wymianę końcówek wtryskiwaczy i regulacje, bodajże dwa lata temu zapłaciłem 500zł. A i co do maty wygłuszającej z TD to jeśli swoją wywalisz to się będzie ładnie wychładzał IC, bo niestety jeśli ją zostawisz to stopisz tłoki przy pałowaniu. Ja u siebie nim zdjąłem, po przejechaniu całego miasta nie mogłem się dotknąc coolera.
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

Dzięki Mefis_fefk za dodatkowe informacje :)

Raczej nie wiem czy się bawić w uturbianie tego. Wolał bym gotowy TDi zapakować :)
Mata na masce od pół roku jest zdjęta bo tamtą uszkodziłem ;/ Więc nawet gdyby to mogło by być jakiś czas bez maty jeśli bym dawał TDika.
Trochę dużo dałeś za tą wymianę końcówek wtrysków i regulacje.
Skoro skrzynia mówisz że spokojnie to wytrzyma to bym zostawił tą :)

Narazie plan swapu stanął pod wielkim znakiem zapytania, zobaczymy co dalej aaa
Dzięki wszystkim za pomoc :)
Pozdr.
mefis_fefk
Posty: 69
Rejestracja: 31 sie 2009, 17:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: mefis_fefk »

W Twoim wypadku rzeczywiście się nie opłaca turbić. Wtryski zrobisz, trochę Cię kasy pochłonie, potem trzeba robić remont silnika to też tanie nie jest. A komplet na swapa za około 1000zl można kupić plus uszczelki, filtry, rozrząd itd.
ODPOWIEDZ