Spalanie oleju
Moderator: Moderatorzy
Spalanie oleju
Ja wiem, że tematów było od groma na pewno tego typu.
z góry przepraszam za zakładanie kolejnego...
Mam Escorciaka z silnikiem ZETEC 1.6 16V w benzynie
chciałbym żeby posiadacze takiego samego silniczka i wtajemniczeni w temat napisali ile pali taki silnik oleju i jak często dolewacie olej do tego silniczka.
Dokładnie nie mam danych na temat mojego spalania dopiero teraz zaczynam pomiary, ale wydaje mi się że pali o wiele wiele za dużo...
Co prawda jeździłem ostatnio troszkę no ale... bez przesady...
Jak dowiem się ile dokładnie pali mój silniczek zaraz napisze... narazie chciałbym żebyście wy napisali mi jak wygląda u Was sprawa z olejem, jak często i po ile musicie go dolewać.
z góry przepraszam za zakładanie kolejnego...
Mam Escorciaka z silnikiem ZETEC 1.6 16V w benzynie
chciałbym żeby posiadacze takiego samego silniczka i wtajemniczeni w temat napisali ile pali taki silnik oleju i jak często dolewacie olej do tego silniczka.
Dokładnie nie mam danych na temat mojego spalania dopiero teraz zaczynam pomiary, ale wydaje mi się że pali o wiele wiele za dużo...
Co prawda jeździłem ostatnio troszkę no ale... bez przesady...
Jak dowiem się ile dokładnie pali mój silniczek zaraz napisze... narazie chciałbym żebyście wy napisali mi jak wygląda u Was sprawa z olejem, jak często i po ile musicie go dolewać.
- kupiec
- Posty: 12713
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie ma czegoś takiego jak spalanie oleju
każde auto spali inaczej, jednemu 0,2l drugiemu 1,2l na 1000 km
mój (co prawda diesel) palił 5l na 1000 km
nie ma średniego spalania
każde auto spali inaczej, jednemu 0,2l drugiemu 1,2l na 1000 km
mój (co prawda diesel) palił 5l na 1000 km
nie ma średniego spalania
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Mateklobez
- Posty: 3323
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Powiedział co wiedział
Suchy224, nie robię żadnych dolewek na 12000 km czyli od zmiany do zmiany ubywa mi na bagnecie ok 2 mm .
Norma ? - było o tym a Ty jesteś nygus i wyręczasz się koleżankami i kolegami .
do 0,8 l na 1000 km przy silniki 16 zaworowym ( górna granica po której należy się remont silniczkowi - pierścienie ; uszczelniacze zaworowe )
Suchy224, nie robię żadnych dolewek na 12000 km czyli od zmiany do zmiany ubywa mi na bagnecie ok 2 mm .
Norma ? - było o tym a Ty jesteś nygus i wyręczasz się koleżankami i kolegami .
do 0,8 l na 1000 km przy silniki 16 zaworowym ( górna granica po której należy się remont silniczkowi - pierścienie ; uszczelniacze zaworowe )
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 20:15 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
no właśnie tak też słyszałem a remont silnika brzmi bardzo nieprzyjaźnie ...Jamszoł pisze:Powiedział co wiedział
Suchy224, nie robię żadnych dolewek na 12000 km czyli od zmiany do zmiany ubywa mi na bagnecie ok 2 mm .
Norma ? - było o tym a Ty jesteś nygus i wyręczasz się koleżankami i kolegami .
do 0,8 l na 1000 km przy silniki 16 zaworowym ( górna granica po której należy się remont silniczkowi - pierścienie ; uszczelniacze zaworowe )
A z tego wynika ze spalanie bede miał wlasnie na poziomie 0.8++
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
zmieniam co 10tys i obywa się bez dolewki a ile schodzi nie mam pojęcia bo nigdy nie leje na max a do wymiany jeszcze jest nad min ale nogę mam bardzo ciężką
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
a jakie to ma znaczenie:P 12tys rocznie to chyba norma?Jamszoł pisze:Mam coś koło syntetyka a na nim mogę jeździć nawet 5 lat bez wymiany.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
u mojego brata w 1.6 16v idzie ~1L/5000km
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- swierszczu79
- Posty: 38
- Rejestracja: 22 cze 2008, 12:46
- Lokalizacja: Chrzanów