Pokrywa zaworów
Moderator: Moderatorzy
Pokrywa zaworów
Witam, dziś zauważyłem że gdy wlewam olej przez ta rurę w którą wchodzi korek oleju wylatuje jego część (na zewnątrz i spływa po pokrywie zaworów) w miejscu łączenia z pokrywa zaworów jakby była tam dziura. Czy to normalne? Mam nadzieję że w miarę jasno to opisałem. Pozdrawiam
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
nie dokońca jasno, ale ja to zrozumiałem jakbyś za szybko lał i by nie nadążało spływać
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
dodam fotkę poglądową, dokładnie na ostrzu strzałki cieknie
http://zapodaj.net/df0afc334749.jpg.html
http://zapodaj.net/df0afc334749.jpg.html
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Pawel85man, a jak lejesz olej to wyciągasz bagnet od sprawdzania poziomu oleju ?
Jeśli nie , to może wylatywać górą jak lejesz zbyt szybko - bo nie ma się jak odpowietrzyć - gdy wyciągniesz bagnet - to wlewając olej - otworem od bagnetu wylatuje powietrze
Jeśli nie , to może wylatywać górą jak lejesz zbyt szybko - bo nie ma się jak odpowietrzyć - gdy wyciągniesz bagnet - to wlewając olej - otworem od bagnetu wylatuje powietrze
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tam będą dmuchać spaliny i będzie Ci się pocić olejem pokrywa
Syczenie pod maską ? nie aż na tyle , żeby to było słychać na zewnątrz
Osłuchaj no dobrze pod maską i sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe + oba kolektory
Syczenie pod maską ? nie aż na tyle , żeby to było słychać na zewnątrz
Osłuchaj no dobrze pod maską i sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe + oba kolektory
A tego to nie kumam - jak można nie móc hamować silnikiem ?Pawel85man pisze: nie mogę hamować silnikiem
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
znaczy mogłem hamować silnikiem ale obroty po wciśnięciu sprzęgła przed zatrzymaniem strasznie spadały aż czasem gasł, wyczyściłem przepustnice i już tak nie spadają, jest dużo lepiej, ale nadal mam problem ze zbyt niskimi obrotami bo utrzymują się gdzieś na 700. Miałem zwalony oryginalny zawór bocznikowy i kupiłem zamiennik. Jakie obyły obroty nie wiem bo nie miałem obrotomierza. Zastanawiam się do czego jest ta śrubka zalana gumą w bocznikowym, może wydłubać tą gumę i coś podregulować czy lepiej nie ruszać?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zawsze możesz spróbować podkręcić - pamiętając o tym o ile obrotów podkręciłeś tą śrubkę - najlepiej po ćwierć obrotu
Poza tym pisałeś , że coś syczy
Namierz to syczenie , bo może się okazać , że jeśli je zlikwidujesz ( uszczelnisz ) to obroty wrócą do normy
Poza tym pisałeś , że coś syczy
Namierz to syczenie , bo może się okazać , że jeśli je zlikwidujesz ( uszczelnisz ) to obroty wrócą do normy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Za nic nie mogę zlokalizować tego syczenia, możliwe że to nie syczenie tylko pasek od alternatora, ale jak wyłączę samochód to przez sekundę słychać takie SSYy dosyć głośne i to na pewno syczenie. Pokręciłem troszkę tą śrubką od bocznikowego i w rezultacie została odkręcona o 1/4 obrotu i podskoczyła wskazówka do 850 ale jak jadę na 1 biegu bez dodawania gazu to ledwo się kula na 700 ob. To wina tego bocznikowego czy może coś innego? Nie mam skąd wziąć na podmiankę do sprawdzenia a nie chcę kupować w ciemno.
A może cofnąć tą śrubkę od bocznikowego i wyregulować przepustnicą delikatnie do 850 ob. Widziałem na przepustnicy śrubkę zalaną plastikiem na której kończy się zamykanie i jak by ją trochę wkręcić to by była delikatnie większa szpara a co za tym wyższe obroty
A może cofnąć tą śrubkę od bocznikowego i wyregulować przepustnicą delikatnie do 850 ob. Widziałem na przepustnicy śrubkę zalaną plastikiem na której kończy się zamykanie i jak by ją trochę wkręcić to by była delikatnie większa szpara a co za tym wyższe obroty
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 13:40 przez Pawel85man, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mam sił na te obroty, który jest oryginalny?
http://allegro.pl/silnik-krokowy-ford-e ... 02653.html
http://allegro.pl/silnik-krokowy-ford-e ... 11244.html
http://allegro.pl/silnik-krokowy-ford-e ... 02653.html
http://allegro.pl/silnik-krokowy-ford-e ... 11244.html