Witam, mam problem z pompą paliwa, która działała do wczoraj. Przez ostatnie kilka dni po przekręceniu kluczyka pompa chodzi non stop przez jakieś kilka minut. Gdy jeździłem autem dłużej i wyłączyłem silnik to po ponownym przekręceniu pompa załączała się na 1 sekundę. Wczoraj przez cały dzień jeździłem autem, ale wieczorem już pompki nie było słychać. Nie wiem jak mam ją podłączyć na krótko żeby sprawdzić ją. Nie wiem także jak sprawdzić przekaźnik. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć łopatologicznie? Podmieniłem przekaźnik R8 (duży, zielony) od barat i żadnej reakcji. Mam także przekaźnik R12-Układ podgrzewania wstępnego silnika wysokoprężnego. Nie wiem dlaczego on tam jest wpięty.
[ Dodano: Czw 17 Lut, 2011 ]
Wszystko jest OK .Okazało się, że jestem głupi bo wsadziłem przekaźnik tam gdzie nie trzeba i dlatego nie działała pompka. Wsadziłem przekaźnik od pompy w miejsce gdzie jest układ podgrzewania wstępnego silnika wysokoprężnego. Nie wiem dlaczego tam go wsadziłem, nie rozumiem jak to zrobiłem.
Pompa paliwa- dziwne objawy.
Moderator: Moderatorzy
Piękny post Chyba nikt nie miałby tyle cywilnej odwagi żeby publicznie przyznać wprost się do własnej pomyłki. Mi taka postawa osobiście się podoba, a zamieszczone sprostowanie pewnie komuś się przyda z podobnym problemem.
P.S. "Głupi" nie przyznają się do pomyłek , a nikt nie jest nieomylny ...
Jastrząb
P.S. "Głupi" nie przyznają się do pomyłek , a nikt nie jest nieomylny ...
Jastrząb