swap z 1.3 monowtrysk na 1.3 gaźnikowy

Moderator: Moderatorzy

nitro

Post autor: nitro »

silnik nie cieknie jest suchy chodzi równo na zimnym i na ciepłym, minimum żeby do wiosny wytrzymał ale wolałbym nim dłużej pojeździć, a jak się nie uda to na wiosnę nowy samochód. Jutro jadę zapytać się gdzie mogę zmierzyć ciśnienie w cylindrach. A jak ktoś się zna i chce stworzyć poezję dla userów forum odnośnie remontu to zapraszam z chęcią przeczytam poezje :) i dowiem się co mi potrzebne.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nitro, jak ma wytrzymac do wiosny, to pomecz sie z tym co masz. szkoda kasy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
nitro

Post autor: nitro »

to, że będzie inny nie znaczy, że biały escort ma iść w odstawkę nigdy! uwielbiam ten samochód nawet w takiej wersji jakiej jest nawet, że puka stuka! i zrobię go :]
Awatar użytkownika
Damian
Posty: 317
Rejestracja: 06 mar 2008, 17:10
Lokalizacja: Kudowa Zdr, Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Damian »

nitro pisze:uwielbiam ten samochód nawet w takiej wersji jakiej jest nawet, że puka stuk a! i zrobię go
nitro, i tak trzymaj ja w swoim i tez mam troche do roboty, mial isc do rzyda ale jestem takiego zdania jak ty :mrgreen: ;)
"Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać"

Ford Escort Club Polska
nitro

Post autor: nitro »

tylko przydałby się ktoś kto powie od czego zacząć :) pomoże mi ktoś ??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

tylko przydałby się ktoś kto powie od czego zacząć :) pomoże mi ktoś ??
To od czego masz zacząc napisał ci juz andkar strone wczesniej ;)
andkar pisze: oj dużo było pisane, ale jeśli bierze olej, to zacznij od zmierzenia kompresji i wykonania próby olejowej, pooglądania silnika z każdej strony czy nic nie cieknie, a z wymiany to pewno będą uszczelniacze zaworów (to przynajmniej jest tanie około 4zł/szt potrzebujesz ich 8) no i raczej pierścienie, ale tutaj to już kwestia jak wyglądają cylindry - czy nie są jajowate, inaczej poprawa ich, wymiary naprawcze itd, a to już drogo, bo nawet jak dasz nowe pierścienie a cylindry będą jajowate to o kant d... to można będzie potłuc
generalnie pytanie czy chcesz zrobić minimalny mały remoncik na jakiś czas czy droższy/niezbyt opłacalny dla tego silnika, czy szukać w dobrym stanie silnik jakiego nie chcesz :/
Z mocnym naciskiem na kompresje i próbę olejową ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

nitro pisze:żeby do wiosny wytrzymał ale wolałbym nim dłużej pojeździć, a jak się nie uda to na wiosnę nowy samochód
Wyprowadzę Cię z błędu - Escortów już trochę lat nie klepią :/
ODPOWIEDZ