MkV 1,4i Monowtrysk Problem z obrotami i dynamiką

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

combiasty-86 pisze:Serwo (jak pompuje hamulcem na biegu jałowym to obroty mi rosną do 1300 i jak przestane to spadają do 500 i poźniej wskakują już na normalne 900
O tym pisałem nie raz
Albo membrana jest walnięta - albo zaworek na wężu między serwem a kolektorem - albo zam wąż lub jego mocowanie
Nie ubywa płynu hamulcowego ? :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
combiasty-86

Post autor: combiasty-86 »

Nie płynu nie ubywa... a ten zaworek to gdzie on sie znajduje...?
ODPOWIEDZ