Witam
Mój problem polega na tym że mam "dziure w gazie" czyli niepłynne przejście wolnych obrotów w wyższe na rozgrzanym silniku. Polega to na tym, że wciskam gaz i trzymam go w jednym położeniu, obroty przez 2-3sek skaczą między 850-1000 po czym zaczynają prawidłowo rosnąć. Gdy silnik jest zimny te objawy nie występują. Jest to bardzo irytujące ponieważ praktycznie po każdym zatrzymaniu się na światłach muszę podczas ruszania uważnie obserwować obroty żeby czasem nie udusić samochodu na środku skrzyżowania. Byłem u gazownika, przedstawiłem mu dokładnie mój problem. Najpierw co zrobił to zmienił filtr. i tu uwaga...Stwierdził że filtr który był w mojej instalacji jest nieodpowiedni do tej instalacji. Zmienił go na prawidłowy. Następnie popatrzył tylko na diody na sterowniku czy pokazują prawidłową mieszankę. Stwierdził że prawdopodobnie może być zapchany reduktor przez ten niewłaściwy filtr. Pokręcił śrubą na reduktorze i na tym się zakończyła impreza..
Jak myślicie, czy to na pewno wina reduktora? Dodam że wiele naczytałem się o tych objawach i wiem że jest wiele powodów tego problemu. Jednak gazownik stwierdził że najprawdopodobniej reduktor jest do wymiany.
Dodam że posiadam instalacje gazową 2 generacji BRC just junior.
Dziura w gazie. niepłynne przejście wolnych obrotów w wyższe
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jak na benzynie ??
ktos mierzyl sonde lambda ??
ktos mierzyl sonde lambda ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415