zmiana silnika z 1.8 16v na 2.0 16v???

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Podpinałem mtx pod silnik Rda i nie ma zadnej róznicy w wałkach przy sprzegle ,róznica jest tylko na półosiach i jednej łapie bo ja miałem ta nietypowa,ale jest jeszcze silnik 2,0 zetec który podchodzi bez wiekszych przeróbek .
:mikolaj:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

na pewno bez większych przeróbek ? Przecież nie jest z escorta,więc osprzęt może sprawiać problemy,mocowanie silnika,elektryka itp :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
emtees

Post autor: emtees »

iglaxr3i pisze:Podpinałem mtx pod silnik Rda i nie ma zadnej róznicy w wałkach przy sprzegle
To w końcu jak? Sprzęgło dedykowane do RS2000 idzie najzwyczajniej w świecie założyć do IB5?

WieSiu, RDA/RKC/RQB są chyba w zasadzie bliźniacze do 2.0 z mondka. Elektryka jak sądze jest pewnie taka sama, z osprzętem też powinno być podobnie. Na upartego to by pewnie sam słupek 2.0 do escorta wrzucił i też by grało. Jedynie może rzeczywiście by trzeba było z łapami porzeźbić.
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

osprzet przerzucasz ze swojego 1.8 , zmieniasz przy tym pompe wody na ta z 1.8 + miska olejowa ze smokiem + ECU 2.0 + zamach z 1.8
mocowania wszystkie pasuja p&p
skurwolek :D

Post autor: skurwolek :D »

skrzynie mam zwykłą bez podciągania :razz:
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

zostaw skrzynie, puma rst ma zeteca turbo na IB5 i bez problemu lata
skurwolek :D

Post autor: skurwolek :D »

okej dzięki chłopaki heheh :D ale kompletuje jz części aby uturbic moje 1.8 :mrgreen:
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4610
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

skurwolek :D pisze:ale kompletuje jz części aby uturbic moje 1.8
Powodzenia w takim razie, jeśli Ci się uda będzie git :) Będziesz go zakuwał ? Kumpel z Kalisza turbi RQB i niestety wyszło dużo nieplanowanych rzeczy a koszty drastycznie rosną, niestety wszystko wychodzi dopiero po rozebraniu silnika
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
skurwolek :D

Post autor: skurwolek :D »

narazie zakładam soft turbo ;) ale wiesz z czasem kto wie hehe :twisted: ja juz zaplanowalem ze cos nie tak moze pojsc ale najpierw odremontuje silnik na nowych częściach a potem TURBO :roll: dzięki jak juz ukończe to fotki i opisy porobie
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4610
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

A kto to poskłada i wystroi ? :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
skurwolek :D

Post autor: skurwolek :D »

ja a kto hehe :D
ODPOWIEDZ