Drążek stabilizatora

Moderator: Moderatorzy

emceha

Post autor: emceha »

orioninblue pisze:tym bardziej pęknięty na dwie części powinno się dać bez problemu wyciągnąć co innego w całości
No dokładnie dlatego tym bardziej zgłupiałem ale jak sięnie widzi to można gdybać i się nic nie wygdyba :???:
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3472
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

A gdzie pisałem o wyciągnięciu :razz: .
Chodziło o zamontowanie całego,nie pękniętego :mrgreen:
Widzieliśta to: http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?p=69734#69734
emceha

Post autor: emceha »

No to Darek gratuluję udanej operacji ;)
kris

Post autor: kris »

Chłopaki,mam mega problem,wyrobiły się śruby trzymajace gumy stabilizatora,dupa zbita,nie da się terz odkręcić żadnym kluczem
Poradzccie co robić?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Szmata , na szmate WD40 obwinąć śruby na to położyć folię , żeby nie wyschło.
To wszystko zrobić na noc a rano spróbować odkręcić.
Lepszy od WD 40 jest płyn hamulcowy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kris

Post autor: kris »

Jamszoł,problem w tym że te 13-stki maja wyrobione łby,na dużej grzechotce zasadka pękła,na małej wyrobiła się ,a płaskim kluczem nie da rady,co robić??
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3472
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Kanał,szlifierka kątowa i ciąć.Gdzie nie dojdziesz szlifierką to młotek i przecinak. Możesz też same gumy zniszczyć np. dłutkiem,śrubokrętem ślusarskim,itp. Jak nie dasz rady kluczem odkręcić, to tylko na chama zostaje metoda.
kris

Post autor: kris »

okej,jutro bede działal,dzięki wszystkim.
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

kris2629, no chyba że masz dostęp do spawarki to przyspawaj do łba pręt i odkręć
kris

Post autor: kris »

chyba tak zrobie,jutro podjade do kumpla na warsztat.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

kris2629 pisze:wyrobiły się śruby trzymajace gumy stabilizatora
kris2629 pisze:problem w tym że te 13-stki maja wyrobione łby
To masz jakieś nietypowe - może już modzone bo obejmy na gumy stabilizatora są na śruby M6 pod klucz 10
kris2629 pisze:13-stki maja wyrobione łby
Weź pilnik , przypiłuj lekko łby , tak aby wlazła nasadka 12 - ale to ma być porządna nasadka a nie klucz zrobiony z szmelc żelaza .
Uderz młotkiem w łeb śruby wzdłuż osi obrotu - powinno pomóc .
darcun4 pisze:Kanał,szlifierka kątowa i ciąć
Odradzam - to są śruby a nie nakrętki i nie są na wylot , poza tym jeszcze do przedniej to by się doszło ale tylna to już tylko rączka i kluczyk bo ręka czy łapsko nie wlezie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kris

Post autor: kris »

kupiłem porządne nasadki i poszło :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zawsze powtarzam - używać porządnych kluczy bo byle jaki albo się zniszczy albo zniszczy nam odkręcaną śrubę lun nakrętkę .
Nie oszczędzać na kluczach .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ