jak wymienic gumy na stabilizatorze?
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jak komus to nie przeszkadza,to niech sobie jezdzi ze stukajacym bo w sumie poza komfortem nie wplywa na bezpieczenstwo A jak komus szkoda parudziesieciu zlotych na ta czesc (na dwie strony),to zawsze moze jakas gume wcisnac pod ta gume co ma i przestanie stukac
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
dodajmy jeszcze, ze do wcisniecia gum w obejmy przydaje sie woda z mydelkiem albo np ludwik (plyn do mycia naczyn) znacznie ulatwia ich wcisniecie na miejsce ...
gumy latwo zdiagnozowac, z reguly wystarczy, ze ktos buja buda auta a ty patrzysz na nie i po z reguly:
1. drazek powinien sztywno siedziec w gumie i nie miec luzu
2. drazek nie ma prawa pukac o obejmy metalowe (jak puka tzn, ze guma zrobila sie juz zbyt miekka
gumy latwo zdiagnozowac, z reguly wystarczy, ze ktos buja buda auta a ty patrzysz na nie i po z reguly:
1. drazek powinien sztywno siedziec w gumie i nie miec luzu
2. drazek nie ma prawa pukac o obejmy metalowe (jak puka tzn, ze guma zrobila sie juz zbyt miekka
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Jak ktoś dba o auto to powinien wymienićjak komus to nie przeszkadza,to niech sobie jezdzi ze stukajacym bo w sumie poza komfortem nie wplywa na bezpieczenstwo A jak komus szkoda parudziesieciu zlotych na ta czesc (na dwie strony),to zawsze moze jakas gume wcisnac pod ta gume co ma i przestanie stukac
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...