podłączenie centralnego wg schematu

Moderator: Moderatorzy

grzechuu

podłączenie centralnego wg schematu

Post autor: grzechuu »

Zakładałem alrmik u utkwiłem w martwym miejscu przy podłączaniu centralnego. Znalazłem 2 sterujące kable od centralnrgo "+" ale nie wiem jak podłączyć to pod alarm
Obrazek
HELP ME
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

troszke niejasne to zdjecie. Jak ja ostatnio zakladalem alarm,to na centralny zamek mial dwa kable,oby dwa dzialaly masa na centralny. Jeden byl do otwierania, drugi oczywiscie do zamykania samochodu. A na Twoim schemacie ida jakies dwa przewody do silownika ale sa tak pokazane ze wlasciwie nie wiadomo od czego sa. Moze masz jakis lepszy schemacik?

A w Escortach w oryginalnych centralnych sa 4, dwa daja stale napiecie 12V, pozostale dwa sa do kontrol stanu centralnego i jego otwierania i zamykania. Najprosciej wziasc miernik w reke i popatrzyc co sie dzieje na tych kablach gdy otwierasz i zamykasz autko. Wtedy bedziesz wiedzial ktory do czego sluzy.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
grzechuu

Post autor: grzechuu »

No właśnie nie mam zadnego innego schemaciku:( a ten co jest to taki na odwal sie. A Wiesiu tu masz sterowanie masą?? Ja mam sterownie napięciem - chyba, bo podłączałem + do kabelków i mi przełączało.
Ja myślałem że różowy i pomarańcz to sterownie napięciem zamka a czarny i biały minusem. Ale jak podłączyłem alarm i miernikiem mierzyłem napięcie to nie było żadnego napięcia na kablach od alarmu i sam już nie wiem co dalej.
A najgorsze to że sprzedawca nabrał wody w usta i milczy:(
A i jeszcze jedno: czy impuls 1s wystarczy do zamkniecia zamka??

Pozdrawiam
Mariusz

Post autor: Mariusz »

ford ma silowniki pneumatyczne co powoduje ze zamykas sie dluzej wiec ta 1 s moze byc malo, najlepiej 3 s ale to niech powiedza znawcy, cyzli wiesiu i orion
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

niestety w tym momecie juz moja wiedza narazie sie konczy,bo nie mam za bardzo jak sprawdzic tych wszystkich rzeczy u siebie Mysle ze bede mogl dopiero pomoc gdy kupie nowego escorta w ktorym pewnie alarmu nie bedzie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
grzechuu

Post autor: grzechuu »

Juz wiem o co chodzi.
Siedziałem chyba z 4 godziny w nocy na necie żeby dojść o co chodzi: mianowicie różowy z pomarańczowym jest jakby sterujacym. Trzeba je połączyć razem i jak chcemy sterowanie masą to podłączamy minus pod te kable a jak sterowanie napięciem to plusik do kabelków. A wyjście na kable na centlalnego to niebieski zamykanie a zielony otwieranie.
I kto by pomyślał - fajne są te schematy w alarmach :D :D :D
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ