MK.VII Gdy zimny za niskie obroty,jak gorący za wysokie

Moderator: Moderatorzy

roquo

MK.VII Gdy zimny za niskie obroty,jak gorący za wysokie

Post autor: roquo »

Witam.
Mam następny problem,mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny za niskie obroty,jak gorący za wysokie,na zimnym ma gdzieś około 750 obr i się cały trzęsie,a gdy jest gorący to ma ok.1300 obr.Do tego ciężko pali jak jest ciepły,muszę wcisnąć 3/4 skoku pedału gazu żeby zaskoczył.
jakiś czas temu robiłem diagnostykę silnika i z tego co wyszło to był uszkodzony czujnik położenia przepustnicy,wymieniłem go i jest lepiej niże było przedtem(chodzi z podłączonym przepływomierzem i nie falują obroty)

Zrobiłem ponownie diagnostykę tylko znowu nie moge sobie poradzić z rozszyfrowaniem tego.......
Może pomożecie?
http://w178.wrzuta.pl/film/27xli9zrQ42/escort

Ps.zaobserwowałem że gdy skręce kierownice na max to obroty spadają i zapala się kontrolka oleju,płyn wspomagania w normie
ODPOWIEDZ