Wymiana tylnych drzwi mk6 (dla laików)

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Wymiana tylnych drzwi mk6 (dla laików)

Post autor: margaritta »

W celu wymamiany drzwi należy zaopatrzyć się w podstawowe narzędzia takie jak:
wkrętak płaski, krzyżak, nasadka imbusowa (gwiazdka ), kombinerki .
Strzałki na foto 1. i 2. odnoszą się do miejsc, w których należy dokonać operacji odseparowania drzwi od reszty autka

uwagi końcowe !!!!!!! : Przed roboczym przełożeniem szyby należy zamontować zamek wraz z kasetą i klamką oraz siłownikiem centralnego, następnie maksymalnie opuścić szybę w celu upchnięcia wcześniej wspomnianej prowadnicy unieruchamiającej szybę., oraz jej uszczelkę. Inne kombinacje montażu prowadnicy ni e przyniosą poprawnego efektu, gdyż przeszkodę będzie stanowiła kaseta wystającego zamka centralnego.
(zaznaczyłam na fotce nr 5). Teraz możemy sobie pogratulować i zabrać się do ubierania nowych drzwi, czyli wszystkie czynności jak w demontażu tyko w odwrotnej kolejności .


Pozdrawiam i do poczytania następnym razem, kiedy zabiorę się za wymianę przedniej furtki, a w niej lusterko i przewody od głośnika.
Załączniki
Po wymianie.....
Po wymianie.....
A na koniec coś dla ducha :)  
<br />Do czego zdolny jest &amp;quot; świeżak&amp;quot;  :p
<br />
<br />Przed wymianą...
A na koniec coś dla ducha :)
Do czego zdolny jest &quot; świeżak&quot; :p

Przed wymianą...
Kolejny krok to wyjęcie szyby . W tych konkretnych  drzwiach szyba została zdemontowana z szyną po której porusza się dźwignia podnośnika. Według znawców powinna lekko wyjść z szyny pozostawiając mechanizm podnośnika nienaruszony.
Kolejny krok to wyjęcie szyby . W tych konkretnych drzwiach szyba została zdemontowana z szyną po której porusza się dźwignia podnośnika. Według znawców powinna lekko wyjść z szyny pozostawiając mechanizm podnośnika nienaruszony.
Demontujemy izolację piankową oraz rączkę z dźwigni  poruszającej szybą-należy wypchnąć skobel  blokujący w kształcie litery &amp;#8486;
Demontujemy izolację piankową oraz rączkę z dźwigni poruszającej szybą-należy wypchnąć skobel blokujący w kształcie litery &#8486;
Wykręcamy uchwyt oraz spinki mocujące uszczelkę  pod tapicerką doprowadzając do następującej postaci (fotka 5)
Wykręcamy uchwyt oraz spinki mocujące uszczelkę pod tapicerką doprowadzając do następującej postaci (fotka 5)
Wykręcamy wszystkie możliwe śrubki mocujące  mechanizm otwierania  drzwi
Wykręcamy wszystkie możliwe śrubki mocujące mechanizm otwierania drzwi
Po demontażu
Po demontażu
Kolor czerwony &amp;#8211; zawiasy mocujące , kolor żółty &amp;#8211; ogranicznik otwierania drzwi, kolor różowy  - gumowy przegub skrywający przewody. 
<br />
<br />Przed demontażem
Kolor czerwony &#8211; zawiasy mocujące , kolor żółty &#8211; ogranicznik otwierania drzwi, kolor różowy - gumowy przegub skrywający przewody.

Przed demontażem
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

No i tylko pogratulować :mrgreen:
Raz - dobrze wykonanej , samodzielnej pracy
Dwa przyjemnego i dobrze zrobionego opisu.
Nie potrzeba tu nic dodawać - dla mnie robota na 6+ :mrgreen:

[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 28 Paź, 2009 ]
Dokładnie ;)
I właśnie aby nie zaśmiecać nie potrzebnymi postami zamykam temat ;)
Jak coś to dyskusja w odpowiednim temacie ;)
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Ja mam jedna uwagę: ponieważ kolor wymienionych drzwi odbiega od reszty to z pewnością w planach jest malowanie. Żeby drzwi pomalować porządnie trzeba je powtórnie rozebrać. Jesli więc nie ma przeszkód (zwykle finansowych) w pomalowaniu ich od razu to dobrze to zrobić przed zbrojeniem i montażem aby oszczędzić sobie podwójnej pracy ;)

[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 28 Paź, 2009 ]
AMEN
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Zablokowany