centralny zamek a alarm
Moderator: Moderatorzy
centralny zamek a alarm
jak moge zmodifikowac i gdzie znalesc modol sterowania centralnym zamkiem bo mam alarm sterowany na przemienie na pradam ,a w kablach do centralnego kierunki pradow sie nie zmieniaj jak mozna to zrobic?
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
escorty nie maja modulow centralnego zamka, maja sterowanie masa. Jak chcesz otworzyc,to podajesz mase i tak samo jak chcesz otworzyc
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Zrobiłem schemat podłączenia centralnego (fordowskiego) pod alaram. Jak wynika ze schematu centralny sterowany jest plusem. Z alarmu najcześciej wychodzą dwa kable jeden do zamykania drugi otwierania, pojawia sie na nich masa. Dlatego żeby podłączyć alarm do centralnego trzeba dołożyć dwa przekaźniki i podłączyć według schematu.
Co do podłączenia alarmu legenford. W tym alarmie masz wbudowane te przekażniki w środku trzy kable jeden przekażnik a trzy następne drugi. Pod środkowy styk podłączysz plus a pod drugi styk zwierny kabel do siłownika. Trzeci kabel zostaje wolny musisz go zaizolowac z drugim przekażnikiem to samo. Kable do siłownika znajdują się w wiązce przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy - żółty(otwieranie), biały (zamykanie). Mam nadzieje że temat centralnego został juz wyjaśniony .Powodzenia w montażu
Co do podłączenia alarmu legenford. W tym alarmie masz wbudowane te przekażniki w środku trzy kable jeden przekażnik a trzy następne drugi. Pod środkowy styk podłączysz plus a pod drugi styk zwierny kabel do siłownika. Trzeci kabel zostaje wolny musisz go zaizolowac z drugim przekażnikiem to samo. Kable do siłownika znajdują się w wiązce przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy - żółty(otwieranie), biały (zamykanie). Mam nadzieje że temat centralnego został juz wyjaśniony .Powodzenia w montażu
Ostatnio zmieniony 23 sie 2005, 19:45 przez ORION, łącznie zmieniany 1 raz.