centralny zamek a alarm

Moderator: Moderatorzy

simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

centralny zamek a alarm

Post autor: simo »

jak moge zmodifikowac i gdzie znalesc modol sterowania centralnym zamkiem bo mam alarm sterowany na przemienie na pradam ,a w kablach do centralnego kierunki pradow sie nie zmieniaj jak mozna to zrobic?
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

escorty nie maja modulow centralnego zamka, maja sterowanie masa. Jak chcesz otworzyc,to podajesz mase i tak samo jak chcesz otworzyc
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Gość

Post autor: Gość »

wiesz mam alarm legenford i tam ogolnie jest 6 kabli to centralnego a w orginalnym zamku sa 4 czy ktos wie jak to polaczyc?
ORION

Post autor: ORION »

Zrobiłem schemat podłączenia centralnego (fordowskiego) pod alaram. Jak wynika ze schematu centralny sterowany jest plusem. Z alarmu najcześciej wychodzą dwa kable jeden do zamykania drugi otwierania, pojawia sie na nich masa. Dlatego żeby podłączyć alarm do centralnego trzeba dołożyć dwa przekaźniki i podłączyć według schematu.


Obrazek

Co do podłączenia alarmu legenford. W tym alarmie masz wbudowane te przekażniki w środku trzy kable jeden przekażnik a trzy następne drugi. Pod środkowy styk podłączysz plus a pod drugi styk zwierny kabel do siłownika. Trzeci kabel zostaje wolny musisz go zaizolowac z drugim przekażnikiem to samo. Kable do siłownika znajdują się w wiązce przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy - żółty(otwieranie), biały (zamykanie). Mam nadzieje że temat centralnego został juz wyjaśniony :) .Powodzenia w montażu ;)
Ostatnio zmieniony 23 sie 2005, 19:45 przez ORION, łącznie zmieniany 1 raz.
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

oki dzieki za odpowiedz
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
ODPOWIEDZ