Jak za nie duze pieniądze podniesc osiągi w mk6 1.6 90 km?
Moderator: Moderatorzy
a ja powiem odpuść sobie , bo za małe pieniądze to tylko popsujesz to co masz , a masz generalnie nietuningowalny motor, jedyna droga to swap i zabawa z tym co wsadzisz do auta
choć kiedyś u Grabowskiego bodajże , rozwiercili 1,6 do 1,8 założyli turbo i to nawet spoko jeździło tylko pewnie na to 15tys PLN potrzeba których nie masz.
Wymień lepiej to co potrzeba w aucie aby było w stanie fabrycznym do tego kup ładne duże felgi i sobie jeździj.
Tuning nie jest ani tani ani łatwy i każdy kto ma trochę pojęcia powie Ci to samo.
Pozdrawiam
choć kiedyś u Grabowskiego bodajże , rozwiercili 1,6 do 1,8 założyli turbo i to nawet spoko jeździło tylko pewnie na to 15tys PLN potrzeba których nie masz.
Wymień lepiej to co potrzeba w aucie aby było w stanie fabrycznym do tego kup ładne duże felgi i sobie jeździj.
Tuning nie jest ani tani ani łatwy i każdy kto ma trochę pojęcia powie Ci to samo.
Pozdrawiam
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
I czym tu się chwalić - zdjoł mu moc i wóz jedzie wolniej na 4 biegu tylko 180 ?Krzysiek1991 pisze:.Mialem okazje z nim jechac i przyznam ze bardzo fajnie sie wkrecal na obroty, mozecie wierzyc lub nie ale na 4 biegu pocisnal 180 km/h !!!
Ja mam wszystko fabryczne i na 3 biegu zapłon jest odcinany przy 7000 obr a to jest dokładnie 160 km/h
Chcesz mieć poprawę osiągów - lej do zbiornika lepsze paliwo - nie na byle jakiej stacji ale na renomowanych.
Będziesz miał lepsze osiągi i tanio.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Czyli kolego mnie już podpadłeś. Rejestrując się na forum, zobowiązałeś się do przestrzegania regulaminu. Więc zapewne zapoznałeś się z tematami:Krzysiek1991 pisze:To jest moj pierwszy post więc prosilbym o wyrozumialosc i normalne odpowiedzi
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4637
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6476
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6610
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5083
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5909
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6119
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5985
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5548
.
.
.
.
.
Co w nich jest takiego nie zrozumiałego, że musiałeś założyć własny?
Ja mam 1.8 16v i naprawde ładnie lata. Rob tak jak ci chłopaki radzą i swapuj silnika albo po prostu wymien essa na takiego z silnikiem 1.8. Na moim przykladzie powiem ze motorek dośc dynamiczny. Spala troche. Nie wiem jak u innych ale moj 10l 95-tki w miescie i 12.5 LPG ale w nagrode masz niezłe wozidło które objedzie nie jednego łysego kolege w jego golfie
ponadto....ten motorek raczej nie lubi wolnych obrotów. Powyzej 3500 obrotów wyraźnie wyrównuje sie mu praca i zaczyna ciągnąć. Wcześniej to bez rewelacji Silnik raczej dla dynamicznych.
ponadto....ten motorek raczej nie lubi wolnych obrotów. Powyzej 3500 obrotów wyraźnie wyrównuje sie mu praca i zaczyna ciągnąć. Wcześniej to bez rewelacji Silnik raczej dla dynamicznych.
Albo montuj takie cacko w miejsce RS2000
czyli RS2300
Koleś zamontował 2,3 ze Scorpio
Orginalny wątek FiestClubPolska
czyli RS2300
Koleś zamontował 2,3 ze Scorpio
Orginalny wątek FiestClubPolska
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---