Czyli rozumiem, że teraz po odpaleniu możesz od razu przełączyć na LPG?gradobr pisze:wyregulował mi ale nie odczulam lepszej roznicy bo zdarza mu sie zgasnac na luzie niestety wczesniej tego nie bylo.... ale gosc mi powiedzial ze musze wymienic srodek w reduktorze ok.170zl bo przez 10 lat nikt tam nie zagladał...
Co do gaśnięcia, to nie wiem jaki masz parownik (możesz wrzucić foto?) to jeśli jest na nim śruba od bypassu, to odkręć ją tak 1/4 obrotu, pojeździj kilka dni i sprawdź czy nie będzie gasł, jak będzie, to znowu 1/4 obroty i tak do skutku (byle nie za wiele)
tylko pamiętaj o 2 rzeczach:
1) Nie ruszaj śruby regulacji napięcia membrany !!! (jak fachowiec ustawiał to mam nadzieje jest ok)
2) zapamiętaj położenie śruby bypassu (najlepiej zapisuj sobie o ile przekręcasz), żeby się potem nie pogubić i zawsze móc wrócić do wyjściowego nastawienia
Jak masz smykałkę do robienia przy aucie, to sama sobie wymienisz membrany w parowniku. Godzina roboty
Na Allegro zestaw naprawczy kosztuje ok. 40-60 zł (np. do parownika Lovato)
Ja też chyba niebawem wezmę się za wymianę, ale to bliżej wakacji