Jak wyjąć zamek w tylnych drzwiach
Moderator: Moderatorzy
Jak wyjąć zamek w tylnych drzwiach
Po raz kolejny problem;/ Od momentu zakupu nie działał mi centralny w tylnych drzwiach, podobno były wymieniane (i jestem skłonny uwierzyć, bo mają inny odcień ), da się je zamknąć i otworzyć klameczką, podczas zamykania reszty kluczykiem w ogóle nie reagują;/ Postanowiłem się w końcu im przyjrzeć, co czyha w zamku, rozkręcałem już przód, więc myślałem, że pójdzie łatwo, ale nie;/
Okazało się po rozebraniu drzwi, ze nie mogę wyjąc centralnego, bo blokuje go "listewka" od szyby, próbowałem ją odkręcić, odkręciłem jedną śrubę (torxa) na dole, ale zaczęła się jedynie ruszać i nic więcej, zapewne trzyma ją jeszcze na górze, tylko gdzie? podejrzewam, że pod trójkątami z plastiku, tylko jak się do nich dostać? jak je zdjąć? próbowałem podważać, ale słychać tylko chrzęst. Jak wyjąc ten zamek i tą listewkę, bez łamania samochodu ??
ps. do czego jest to białe coś poniżej 3 śrub mocujących zamek?
ps2. Podczas dokręcania tej śruby od "listewki" nagle śrubokręt się obrócił i wyślizgała się naokoło, nie wkręciłem jej do końca, a teraz nawet nie bardzo wiem, jak ją wyciągnąć, ma ktoś jakiś pomysł? z góry dzięki za pomoc
Okazało się po rozebraniu drzwi, ze nie mogę wyjąc centralnego, bo blokuje go "listewka" od szyby, próbowałem ją odkręcić, odkręciłem jedną śrubę (torxa) na dole, ale zaczęła się jedynie ruszać i nic więcej, zapewne trzyma ją jeszcze na górze, tylko gdzie? podejrzewam, że pod trójkątami z plastiku, tylko jak się do nich dostać? jak je zdjąć? próbowałem podważać, ale słychać tylko chrzęst. Jak wyjąc ten zamek i tą listewkę, bez łamania samochodu ??
ps. do czego jest to białe coś poniżej 3 śrub mocujących zamek?
ps2. Podczas dokręcania tej śruby od "listewki" nagle śrubokręt się obrócił i wyślizgała się naokoło, nie wkręciłem jej do końca, a teraz nawet nie bardzo wiem, jak ją wyciągnąć, ma ktoś jakiś pomysł? z góry dzięki za pomoc
- WieSiu
- Posty: 23265
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
i zapewne cos sie polamie ale nie ma co sie przejmowac i tak bedzie sie dalej trzymal,bo od razu wszystkie mocowania nie odpadaja.gradobr pisze:wiec ten trojkątny plastik wyskoczy sam jak go podwazysz
A co do tego centralnego,to pewnie ktos wymienil na drzwi bez centralnego zamka i nawet go nie podmienial
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Też tak myślałem, że pewnie nie ma centralnego, ale w takim razie po co byłby ten kabelek, który wychodzi z drzwi i idzie dalej? muszę rozebrać drugie i zobaczyć różnice, np. w drugich mam popielniczkę, tu nie, więc są na pewno inne, ciekawe tylko jak bardzo
A nie da się tego trójkąta jakoś mniej bezinwazyjnie?
A nie da się tego trójkąta jakoś mniej bezinwazyjnie?
- WieSiu
- Posty: 23265
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
zawsze jest w jednych drzwiach popielniczka, jak dobrze pamietam to w prawychPele pisze:np. w drugich mam popielniczkę,
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Poczekaj na ciepły dzień, niech ci się plastiki rozgrzeją. Zawsze to z nimi wtedy łatwiej.
Sprawdź jeszcze sygnały na tych przewodach w przelotkach drzwiowych. Przy zamykaniu masz +/-, przy otwieraniu odwrotnie. Może komuś nie chciało się nawet tego podłączać lub poucinał wtyczki i wmontował to na sztukę (ostatnio tak mi wypadła instalacja od lampki sufitowej w mercedesie 500).
Sprawdź jeszcze sygnały na tych przewodach w przelotkach drzwiowych. Przy zamykaniu masz +/-, przy otwieraniu odwrotnie. Może komuś nie chciało się nawet tego podłączać lub poucinał wtyczki i wmontował to na sztukę (ostatnio tak mi wypadła instalacja od lampki sufitowej w mercedesie 500).