Co zrobić z tą kierką?

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

yezozwierz

Co zrobić z tą kierką?

Post autor: yezozwierz »

http://yezo.fotosik.pl/albumy/405381.html

chłopaki da się to zreanimować albo gdzieś dorwać taką nabę?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2008, 12:44 przez yezozwierz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

czy ja dobrze widze,ze ma uszkodzone zabki w srodku gdzie calosc trzyma sie kolumny kierowniczej ?

Jesli tak,to wywal to, szkoda zycia :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

no ma spiłowane chyba wszystko. ale skoro nie kosztowała mnie nic, to może by dorwac nabę i śmigać co?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

no wystarczy ze zmienisz nabe :) bo to naba jest niebezpieczna :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

tylko gdzie dostanę taka nabę? kierka jest mocowana na 3 śruby, chyba nietypowo. a i dobrze by było dorwać jakas niedrogą tą nabę. bo jak mam 200pln dać za nabę to bardziej mi sie kala kierke z pakietu RS zakupić z nabą za 100pln ;]
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Ja tam bym się w to nie pakował, tylko kupił kierę z XR lub RS oryginalną. Fajnie w rękach leży i ma optymalny rozmiar.
Oczywiście ja mam taką kierę oryginalnie założoną :p.
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

mam dwie takie kiery bo mam XR3i i RS'a wiec wiem ;] Ale tą bym chciał do RS'a wsadzić
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

yezozwierz, to jakbys sie pozbywal tej od rs ale oczywiscie w dobrym stanie,to mam nadzieje,ze jakos sie dogadamy :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Rob

Post autor: Rob »

A jak wygląda kiera od RS ?
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

Kiera od RS'a ma czerwoną obramówkę dookoła klaksonu, inna fakturę obręczy, jest z innego materiału i ma mniejsza średnicę ;) Co do jej stanu to raczej jest średni, czuć że jest miękka od góry tzn taka jaka się robi kierownica po ponad 200 000km. Ale jak bede zadowolony z tej małej to moze się pozbędę tej RS'owej chociaż nie mam zwyczaju pozbywać sie częsci które podmieniam na inne :D lubie mieć drogę odwrotu w dowolnej chwili ;)
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

yezozwierz pisze:Kiera od RS'a ma czerwoną obramówkę dookoła klaksonu, inna fakturę obręczy, jest z innego materiału i ma mniejsza średnicę ;)
No właśnie.... z powodu jej małej średnicy na parkingach przy braku wspomagania w moim essim bardzo cierpię, ale jest przynajmniej bardzo ładna :mrgreen:
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Zmieniam kierownicę ze zwykłej na tą z RS2000. Z tyłu kiery jest zębatka od blokady kierownicy, są również styki od klaksonu. Są one posmarowane jakimś smarem i nie wiem czy trzeba to czymś smarować czy tego nie ruszać?
Awatar użytkownika
STILON
Posty: 2012
Rejestracja: 21 sty 2009, 19:46
Lokalizacja: Elbląg
Pojemność: 2000
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: STILON »

to jak są posmarowane to po co chcesz smarować drugi raz ? :roll:
ESCORT - https://www.facebook.com/pages/Escort-Rs2000-Bordowy-Szersze%C5%84-by-stilon/569218543209965
FOTO - https://www.facebook.com/adrianplucinskiphotography/
„Jeśli ktoś jest w Chrystusie, nowym jest stworzeniem; stare przeminęło, oto wszystko stało się nowe”. — II Kor 5:17
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Ten smar jest już stary, nie ma już poślizgu i chciałem to wyczyścić.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Gajek, smar musi być - jak go usuniesz to kiera bedzie chodzić z nieprzyjemnym "szurającym" pogłosem, potem zauważysz że gdzieniegdzie posypuje się pyłem mosiężny a następnie przetra się tarcze kontaktowe klaksonu. Możesz wyczyścić i potraktowac wazeliną techniczną.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ