Który tłumik wybrać... potrzebuje pomocy :)

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

roy019

Który tłumik wybrać... potrzebuje pomocy :)

Post autor: roy019 »

Witam chciałem prosić was o pomoc w wyborze tłumika na oku mam taki :
http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=254014933

i

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=283380162

Nie znam sie na tłumikach nie wiem co to za firmy i nie wiem jak moj essi bedzie chodził z tym (1,6 EFI '92 r.) jak bedzie go slychac no i czy mu nie zaszkodzi cos takiego :)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14500
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

firmy WM Sport nie znam - ale dają 5 lat gwarancji na swoje wyroby... a Buzzer to świeża marka - firma ledwie rok ma, co nie znaczy że mają złe produkty tyle że po roku to nie za bardzo można sobie znaleźć opinię... może ktoś na forum testował te wydechy... poczekaj jeszcze ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

WM sport z tego co się orientuję to popularna marka, Co do jakości to nie mam pojęcia, ale ludzie biorą. Buzzer - w ostatnim GT jest coś wspomniane o ich końcówkach, ponoć wyskoa jakość i przyjemne brzemienie, i ponoc ma uznanie za granicą...

wejdź na www.buzzer.pl - chyba jakieś promo mają do konca roq...
demo

Post autor: demo »

roy019, odpusc sobie wm'a przelotowego, bo z jego dzwieku bez przelotowego ukladu nie bedziesz zadowolony, kup lepiej jakis tlumik komorowy chocby taki jak w drugim linku, takie jest moje zdanie. Pozdrawiam.
tofik

Post autor: tofik »

a ja mam wm'a i skorcik pięknie buczy. ale jak jezdzisz na dlugie trasy to ból glowy gwarantowany..................ale brzmi jak 200KM :twisted:
roy019

Post autor: roy019 »

tofik a Ty masz ten przelotowy uklad czy seryjny ??na ten bol glowy w dlugich trasach ta wkladka co dodaja ja do tlumika nie pomoze??
roy019

Post autor: roy019 »

chcialem sie jeszcze dowiedziec czy duzo trzeba bedzie kombinowac zeby ktorys z tych tlumikow pasowal??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14500
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

roy019, po pierwsze to nie pisz postu po poście tylko edytuj - prawy górny róg postu,klikasz, edytujesz.
po drugie - co tu jest do kombinowania - jak umiesz spawać to sam zrobisz, jak nie (tak jak ja i mocno nad tym ubolewam :( ) to dajesz to warsztatu i ci zrobią - ja za wstawienie strumienicy i końcowego tłumika KM Malon dałem ...40zeta :)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

roy019, bierz WM na 100% nie bedzie rdzewiał, a co do montażu to trzeba trochę pokombinować średnica wlotu 60mm seryjnie jest w okolicach 42-45 jeszcze trzeba jakoś wieszak dorobić idealnie nadają się uchwyty do rynien :mrgreen: tylko trzeba do niego starą częś wieszaka przyspawać najgorzej jest poradzić sobie z wlotem do tłumika bo inna średnica niż seryjnie a spawać ten materiał nie każdy potrafi do tego potrzebne sa specjalne elektrody
WM na pewno jest dobrej jakości ale głosny i na prawdę jest NIERDZEWNY

a ten buzzer to pewnie tylko końcówki ma nierdzewne a reszt to zwykła blacha pomalowana na czarno więc za półtora roku sie rozleci
Na twoim miejscu poszukałbym WM z inna średnicą wlotu do tłumika- mniejszą wtedy łatwiej bedzie dopasować
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
roy019

Post autor: roy019 »

sorki ze tak trujueale potrzebuje odpowiedz na ostatnie pytanie :) czy wkladka w tlumiku przelotowym duzo daje czy i tak bedzie ryczal jak glupi ??
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

Mialem WM z silecerem w swoim bylym RSie - super,nie slyszalem lepszego,dzwiek jak z rajdowki plus strzaly ognia przy zmianie biegow. Jak wlozylo sie wkladke to bez problemu w trase szlo jechac ,byl tylko ciut glosniejszy od serii.
Na fotach widac,ze idzie ladnie wkomponowac go,bo mugeny ktore cale widac mi sie nie podobaja.
Załączniki
tlumik i marek 006-1.jpg
tlumik i marek 006-1.jpg (136.23 KiB) Przejrzano 9204 razy
tlumik i marek 009-4.jpg
tlumik i marek 009-4.jpg (152.35 KiB) Przejrzano 9201 razy
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
roy019

Post autor: roy019 »

seba dzieki za odpowiedz rozwiales moje watpliwosci bo nie chcial bym budzic sasiadow rano !!
tofik

Post autor: tofik »

roy019 pisze:tofik a Ty masz ten przelotowy uklad czy seryjny ??na ten bol glowy w dlugich trasach ta wkladka co dodaja ja do tlumika nie pomoze??
wkładka troszkę tłumi, ale i tak będziesz budził sąsiadów. jak sie mu wcisnie 3 tys obrotow to szyby w blokach pękają :razz:

ale tak ma byc!

no teraz jeszcze stożek i wszyscy będą wiedziec kto jedzie :lol:
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

No nie wiem u mnie silencer duzo dawal i byl nie znacznie glosniejszy jak na serii. A reszta wydechu to wspawana rura zamiast kata bo porcelanka sie rozsypala( a brak kasy bylo na nowy kat - uwarzam,ze z katem lepiej silnik chodzi) a srodkowy to seryjny w dodatku nowy.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
kazik

Post autor: kazik »

ja miałem lorbi i byłem bardzo zadowolony dopóki mi pijaczek nie zajebał go z pod bloku :cry: więc polecam lorbi a nie są drogie http://www.lorbi.com.pl a co do głośności to potem możesz mieć problemy na przeglądzie bo będzie za głośny chyba że masz znajomego na stacji a co do osiągów to trzeba dużo zmienić żeby osiągnąć jakieś wyniki w mocy i w koniach
ODPOWIEDZ