SWAP silnika

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Tigerbart, nie mowie ze tak nie jest, masz programik to mozesz sobie sprawdzic :P
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

Podsumowując zeteca będzie łatwiej wsadzić i będzie prościej kupić niekatowanego, ale.......
nie będzie tak zajebisty jak N7A będzie miał słabsze osiągi i zawsze Arku będziesz patrzył z zazdrością na posiadaczy kultowych N7A, bo 150 to więcej niż w najlepszym wypadku 136 :mrgreen:

A historie o drogich częściach i awaryjności można wsadzić między bajki, zresztą nie sądzę żeby ktokolwiek zamierzał kupować silnik który będzie musiał naprawiać.

Gdyby ktoś dałby mi dwa nowe silniki do wybory lub o takim samym stopniu zużycia to bez wahania wybrałbym N7a, ale tu jest loteria trafisz zarżniętego n7a to będziesz żałował , trafisz porządny silnik to będziesz szczęśliwy
Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce..... :500:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ORION pisze:Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce.....
i ten odglos N7A i ta elastycznosc (nie wiem jak dziala silver,wiec nie mam porownania, czy tam tak samo dobrze jest).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

WieSiu pisze:i ten odglos N7A i ta elastycznosc
i ta rdza wszedzie ;)
z silnikami RS'owymi problem jest taki, ze ciezko znalesc w stanie dobrym, co oczywiscie nie jest niemozliwe. Latwiej wygarnac z mondziaka 2.0 i pomeczyc sie ze swapowaniem.
ORION pisze:kultowych N7A
czemu kultowych?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ma na pewno dwa czujniki których nie ma Es
Okolice zera na zewnątrz i poniżej zera na zewnątrz
Ale to może być poza kompem :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Damiano-Gdynia
Posty: 513
Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
Lokalizacja: Mosty/Gdynia

Post autor: Damiano-Gdynia »

Tigerbart pisze:Nie no nie takiego młodego bo to musi być mondeo Mk1
W początkowych modelach mk2 bodajże do 1997roku tez był silver 2.0 wsadzany .

Dla przykładu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13173451

Jeżeli o mnie chodzi , to decyzja zdecydowanie zapadła by na 2.0 zetec , pomimo tego ze dźwięk N7A jest przepiękny , ale w tej kwestii rozsądek przemówił by na korzyść mondkowego silnika .
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

czemu kultowych?
jeśli zadajesz takie pytania to znaczy, że nigdy nie prowadziłeś Rs2000
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2782
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

Tak sobie myślę, że gdybym kierował się rozsądkiem to napewno od dawna jeździłbym innym autem, a przynajmneij nie inwestował w to auto, nie miałbym cabrio itp....
Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa), jakiegoś rozbitego z dobrym silnikiem, to da mi znać. W zasadzie jestem zdecydowany. Tylko nie chcę się wpuścić w jakiś zdechły silnik lub masę komplikacji...
Gdybym kierowął się rozsądkiem nie miałbym mk7 cabrio - taka jest prawda... dlatego wiem o czym pisze Orion czy WieSiu RS2000 ;)
Escort Cabrio RS
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Arcadio, na zlocie sie brykniesz oriona idealnym potem moim kombinowanym nie idealnym i wtedy podejmij decyzje :) a Twoje argumenty sa jak najbardziej ok i tez dlatego wlozylem n7a a nie rqb
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

WieSiu pisze:oriona idealnym
jakim idealny , co prawda ma 205km przebiegu ale już nówka nie jest :razz:


205km na liczniku a w rzeczywistości 200205km :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=5e2uRouL ... re=related :580:

A co do tuningu n7a, to nie jest tak, że się nie da. Kolega Przypał ma fiestkę z tym motorkiem i ma około 200koni bez turbo i jakiś tam poważnych przeróbek więc się da.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

ORION pisze: jeśli zadajesz takie pytania to znaczy, że nigdy nie prowadziłeś Rs2000
dorabiasz ideologie do silnika :P to zwykle 150 kucy, kultowy to moze byc RB26DETT
co do prowadzenia - ok nie prowadzilem, ale Ty tu szerzysz herezje :P
ORION pisze:ma około 200koni bez turbo
ale powiedz mi, ile ten silniczek pozyje?
Nie chce sie tu klocic, ale wydaje mi sie ze n7a to slepa uliczka, chyba ze ktos ma kasy jak lodu, ale wtedy nie mialby escorta
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

Głupstwa wypisujesz i tyle. Ja jeżdżę escortem/orionem od 9lat i nie dlatego, że nie stać mnie na droższe inne auto tylko dlatego, że po prostu chcę.
Mało tego, wypowiadasz się o czymś o czym tak na prawdę nie masz większego pojęcia bo gdzieś tam słyszałeś i coś tam w internecie przeczytałeś, zarzucasz mi sianie herezji podczas gdy sam jesteś teoretykiem który naczytał się GT magazynu :lol: i nie liznąłeś nawet motorsportu.

Zresztą nie ma co dalej dyskutować, każdy jeździ czym chce i kropka. Ja jeżdżę n7a bo lubię mieć wszystkie zetecki za sobą :twisted:
Zrób coś sensownego ze swoim autem , wystartuj w kilku kjs to pogadamy :razz:
PEACE
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

aha, przepraszam ze wdalem sie w rozmowe z inzynierem mechanikiem :)
na moje to Ty kupiles sobie autko i wszystkim bedziesz wciskal ze Twoj silnik jest uaaaa bomba i w ogole....
wystarczylo mi czytanie placzu jak ktos na tym forum pisal o uturbianiu n7a, wtedy bylo ze ten silnik to dno i padaka, za to teraz stal sie czyms kultowym.
Na moje EOT, Ty wiesz swoje ja wiem swoje, a zaraz dostane osta i sie skonczy dzien dziecka
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

mlekolowickie pisze:zaraz dostane osta
ZARAZ OBAJ DOSTANIECIE :evil:

jak chcecie sie poklucic to walcie do siebie na PW, a forum niezaśmiecajcie i sie nie obrażajcie nawzajem
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Arcadio pisze:Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa),
http://www.allegro.pl/item1051153677_fo ... _igla.html

Prosze bardzo.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
ODPOWIEDZ