Sprężyny obniżające a seryjne amortyzatory - Escort MK7

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Sprężyny obniżające a seryjne amortyzatory - Escort MK7

Post autor: S3ci0r »

mam zamiar kupić sprężyny obniżające -60mm firmy MTS i założyć je na seryjne amortyzatory. pytanie brzmi czy bez problemu da się tak jeździć (chodzi mi o poprawną pracę zawieszenia a nie o odczucia twardości jazdy), zdaję sobię sprawę że żywotność amortyzatorów się skróci, ale o ile? wytrzyma to kilka miesięcy, rok, dwa? ostatnie pytanie czy ktoś zakładał takie springi i czy równo auto siądzie czy będzie motorówka? zastanawiam się jeszcze nad -60/-40 ale w zasadzie autem jeżdżę sam albo z dziewczyną a w bagażniku jest tylko pudło grające :D więc bez sensu żeby dupa siedziała wyżej niż przód.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Dziwne pytania zadajesz Szczypior ,to tak jak by sie pytał jak jest róznica w sexie miedzy brunetka a blondynka,krutsze sprezyny + seryjny amor = awaria w ciagu 2 miesiecy,zakładasz sprezyna krutsze to dopasuj tez amor do nich , a ile pozyje to zalezy od sposóbu twojej jazdy i w jakich warunkach bedzie auto jezdziło.
Autostrady pojezdzi 5 lat ,droga polna 5 tygodni.
:mikolaj:
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2782
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

Ja mam seryjne amory i sprezyny nie wiem ile może -50,-40 i jest ok. Jak zatankujesz w końcu do pełna to się wyrówna poziom auta przód-tył :D
Escort Cabrio RS
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

S3ci0r, ja miałem w esie -60/-60 i możesz sobie zobaczyć jak stał, siedziało to na seryjnym amorze 2 lata i nic się nie działo, jeździł bardzo poprawnie, później Ven założył seryjne sprężyny i dalej jeździł na tych samych amorach co ja więc jakoś chyba za bardzo po tyłku nie dostały.
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
kris

Post autor: kris »

Na seri tylko do -40/40(nawet producent zaleca),od razu mówie,zmiana kolosalna,każdą nierówność odczujesz od razu,jeśli Ci to pasuje to zmieniaj,komfort tylko na nowym asfalcie bądź autostradzie,po mieście Cie wytrzęsie porządnie ;)
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

S3ci0r, zobacz ile bedzie Cie kosztować taki dopasowany amor i w tedy zdecydujesz ;)
Awatar użytkownika
STILON
Posty: 2012
Rejestracja: 21 sty 2009, 19:46
Lokalizacja: Elbląg
Pojemność: 2000
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: STILON »

secior bez jaj ! to miał być off-road ! a Ty z niego chcesz zrobić wyścigówkę ? :roll: :razz: :razz:
ESCORT - https://www.facebook.com/pages/Escort-Rs2000-Bordowy-Szersze%C5%84-by-stilon/569218543209965
FOTO - https://www.facebook.com/adrianplucinskiphotography/
„Jeśli ktoś jest w Chrystusie, nowym jest stworzeniem; stare przeminęło, oto wszystko stało się nowe”. — II Kor 5:17
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

chyba jednak pójdę na kompromis i założę -60/-40
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
kris

Post autor: kris »

S3ci0r pisze:chyba jednak pójdę na kompromis i założę -60/-40
czyli rozumiem przód 60 a tył 40?
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

tak jest panie generale :)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
kris

Post autor: kris »

S3ci0r, a nie przyszło Ci do głowy ,że przód jest cięższy ? jeśli dasz na przód większe obniżenie a na tył mniejsze to zobaczysz wtedy efekt dzika w kartoflach.
Jeśli już to odwrotnie.
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

wolę przód -60 bo po swapie nie wiem jakim cudem ale przód poszedł do góry :O
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

a jakto jest z tymi springami 60/40 60 to przód czy tył czy jest wybór ??
kris

Post autor: kris »

S3ci0r pisze:wolę przód -60 bo po swapie nie wiem jakim cudem ale przód poszedł do góry :O
zawsze tak miałeś,zobacz sobie foty z Bernardynki,przód piał jak taczka :grin:

Pyndol,60-/40 to przód/tył
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

ale po swapie jest jeszcze większa różnica, od razu zauważyłem to
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
ODPOWIEDZ