Poprawa mocy silnika.

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Miałbyś jakieś namiary? Przynajmniej spróbowałbym się zorientować jak to wygląda u niego.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

No do tego z dąbrowy :) Do Bydgoszczy mi nie po drodze :)
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
marrecki
Posty: 816
Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: marrecki »

Co do przyspieszenia to jeszcze kwestia tego jak mierzysz? Stoperem? Jesli tak to jest to malo miarodajny sposob.

A tak wogole to nie stresuj sie tak, to co za roznica 2 sekundy w ta czy w druga :)
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

marrecki pisze:A tak wogole to nie stresuj sie tak, to co za roznica 2 sekundy w ta czy w druga
2s? to duuuużo jeśli chodzi o 0-100
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jarekezg pisze:2s? to duuuużo jeśli chodzi o 0-100
normalnie cale wieki :P juz nie badz taki dobijajacy, duzo sluszniensza i wiecej wnoszaca do tematu byla uwaga marreckiego.

elnino, na pocieszenie powiem,ze i tak nie jest zle :) nie jezdziles 1.3 i 1.4 i 1.8D wiec nie masz porownania i dlatego narzekasz. W tamtych to chyba 20s do 100 :P
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
marrecki
Posty: 816
Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: marrecki »

jarekezg pisze:
marrecki pisze:A tak wogole to nie stresuj sie tak, to co za roznica 2 sekundy w ta czy w druga
2s? to duuuużo jeśli chodzi o 0-100
Ale jesli kolega mierzy to stoperem , to te 2 sec to moze byc blad pomiarowy. Dolicz niedokladnosc predkosciomierza i na prawde nie ma co sie przejmowac takimi wynikami
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

WieSiu pisze: juz nie badz taki dobijajacy,
WieSiu, ale ja pisałem że w esie klekocie to dobry wynik ale byłbym baaardzo zadowolony gdyby te 2s mi odeszły :d

zerknij sobie na moje rovera ale kręcone tak na szybko i samm byłem więc w jednej ręce telefon :P no i jedno podejście więc jakbym powalczył wyszło by lepiej a no i na zimówkach więc trakcja słabsza bo to kręcone jak te już typowo letnie temperatury były
http://www.youtube.com/watch?v=jKg4SBFQK74

szału nie ma :(
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jakies 11 moze 12 do setki.
jarekezg pisze:więc trakcja słabsza bo to kręcone jak te już typowo letnie temperatury były
no jakos nie zauwazylem (uslyszalem) bardzo slabej trakcji. Chyba nie widziales jeszcze slabej trakcji w mocniejszym aucie (np RS) :P Tam to sa straty jak sa kiepskie opony lub nawierzchnia, u Ciebie minimalne.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Kończcie spamować o pomiarze przyspieszenia w roverze !!!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Mój test odbył się w taki oto prymitywny zdawałoby się sposób,

Telefon z kamerą przymocowany na kierownicy i włączony rec, następnie po krótkim czasie Start.

Potem obcinanie zbędnego filmu w programie od momentu ruchu wskazówki prędkościomierza do osiągnięcia 100 edytor video wskazał 13,78sek.

Tak więc nie miałem tego zmartwienia podczas próby przyspieszenia żeby jeszcze równocześnie wcisnąć start na stoperze :) W każdym razie z tego co widzę, mieszczę się w normie wg kolegów. :) Tak czy siak, fajnie gdyby troszkę szybciej się zbierał.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
emtees

Post autor: emtees »

Takie pomiary to sobie można o kant dupy rozbić. Przepraszam, że tak dosadnie. A to chociażby z tego względu, że licznik przekłamuje. Do takich pomiarów śmiało można sekunde, albo i więcej dodać ;)
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

http://www.youtube.com/watch?v=YUu9SaigEu0 Dzisiejszy test, wymieniłem przy okazji wężyki przelewowe bo po jeździe na Bio100 z Bliskiej ze starych zrobiło się coś na kształt mydła... i tak przy okazji - czy to normalne że na pracującym silniku z wtryskiwacza nic nie leci? a przy ok 2000-2600obr pojedyncze kropelki pryskają? nie mgiełka?
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Na przelewach tzn zdejmowałem wężyk na konkretnym wtryskiwaczu i z końcówki nie leciało nic, dopiero po dodaniu gazu pojedyncze kropelki śmigały.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

a mnie sie wydawało zawsze, że musi lecieć intensywna mgiełka.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
ODPOWIEDZ