Mini komputer w miejscu zegarka?

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

cierpliwości Panowie, zobaczymy co mi się uda w Brazylii.
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Tigerbart, niepotrzebnie się chwaliłeś rejestracja tam :P teraz będziesz głównym importerem FETP :P
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Jesli mi się uda więcej niż 1 szt to i tak trzeba będzie zrobić listę chętnych, gdy będę wiedział po pierwsze CZY po drugie ILE po trzecie ZA ILE. Potem trzeba bedzie zbrac kabone.

Instrukcja montażu tripa w essim, którą właśnie dostałem od nowych kolegów. Widać, że nie wystarczy go po prostu wstawić zamiast zegara, tak jak myślałem.

Aby przetłumaczyć sobie można uzyć translatora, np TEGO

Używam go do rozmów i okazuje się, że piszę lepiej niż niektórzy tambylcy Obrazek
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2782
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

dobre to :) Bartek cabrioletów nie widziałem na ich stronie. Czyżby nie robili tam cabrio w tym klimacie?
może ja zrobię export ;)
Escort Cabrio RS
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Tigerbart pisze:cierpliwości Panowie, zobaczymy co mi się uda w Brazylii.
I sprawdź po ile cukier mają, bo u mnie 4,79.

Póki co czekam na odpowiedź od kilku allegrowiczów obrysowałem ich towary w paincie żeby mi wymierzyli co i jak, jeżeli któreś z nich okazałoby się ok, to może zaryzykuję i pochwalę się efektami za kilka dni. :) a jeżeli nic z tego, no to zobaczymy co tam Tigerbart wyszarpie. :)
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

elnino, ja bym najpierw poczekał na oryginał i dopiero jak nie pyknie kombinował z samoróbkami A NIE NA ODWRÓT
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Crick

Post autor: Crick »

Ja też czekam na oryginał ;)
Obyś tego jak najwięcej załatwił Tigerbart.
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

to ja moze dodam swoje trzy grosze, zeby ostudzic zapal co niektorych :razz:

dieslowcy niech sobie odpuszcza temat, bo funkcje zwiazane ze spalaniem i zasiegiem nie beda dzialac.
po prostu jest to fizycznie niemozliwe, ze wzgledu na brak sygnalu fuel-flow w ECU. Tak samo sytuacja wyglada w mondeo mkI i mkII.
chyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...

sprawa druga to zetec, rowniez zalecalbym ostroznosc i zakupy na wlasna odpowiedzialnosc.
ze swojego doswiadczenia wiem, ze escortowskie EECV rowniez nie posiada aktywnego pinu fuel-flow, dopiero po przelozeniu ECU z mondeo ta funkcja jest dostepna.
czy w EECIV jest taka sama sytuacja, to osoby musza sie przekonac na wlasnej skorze...
dlatego kupowac z rozwaga :smile:
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

radekbox takie komputerki często obliczają spalanie na podstawie czasu pracy wtryskiwacza
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

tak owszem np w astrach
ale nie w escorcie, czy mondeo.
tutaj musi byc specjalny pin zwany fuel-flow, w innym przypadku zadnych wskazan nie bedzie
Crick

Post autor: Crick »

chyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...
Bajer nie bajer.. czas, temperaturę i aku będzie się chyba dało jakoś podłączyć nawet w dieslu ;)

A biorąc pod uwagę to, że aktualnie wcale mi nie działa ten zegarek, brakuje termometru czasami to chętnie bym się skusił na taki gadżet, jeśli nie kosztowałby jakieś kosmiczne pieniądze.
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

Crick pisze:czas, temperaturę i aku będzie się chyba dało jakoś podłączyć nawet w dieslu
ja tam jakos temperatury i napiecia nie widze :mrgreen:
Crick

Post autor: Crick »

ja tam jakos temperatury i napiecia nie widze :mrgreen:
Ale zegarek jest :lol:
Aha, to coś mi się pomyliło z tym drugim :P
:oops:
Awatar użytkownika
radekbox
Posty: 61
Rejestracja: 19 sie 2008, 13:13
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: radekbox »

gosciu na forum niemieckim puszczal komputery pokladowe z Brazylii za ok. 100 Euro, a podobno sa i nawet drozsze....
jesli dla godziny i sredniej predkosci stac Cie na taki bajer to spox ;)
a i o stoperze zapomnialem :mrgreen:
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2782
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

za tą kasę kupisz dobrą stację pogodową :P
Escort Cabrio RS
ODPOWIEDZ