Problem z radiem i glosnikami
Moderator: Moderatorzy
Problem z radiem i glosnikami
Witam, kupilem nowe radio JVC KD-R302. Dodatkowo (poniewaz moj samochod to Ford Escort '97) kupiłem ramkę do włożenia tegoż radia. Dodam ze forda mam kilka dni. I tu moje spore zdziwnie, okazało się ze w fordzie wyjete są wszsytkie głośniki.
Po wyjęciu zaślepki widok jest taki:
Od lewej jest antena, zasilanie i obstawiam ze kable od glosnikow, ktorych nie ma;x.
Na wszsytkich aukcjach i forach napisane jest ze kupno ramki, w sklad ktorej wchodza rzeczy na zdjeciu
wystarczy do podlaczenia zwyklego radia do standardow forda. Jednak jak widac na zdjeciu mam tam: ramke, szyne, koncowe anteny i przejsciowki mocy, nie ma zadnych przejsciowek do moich kabli od glosnikow.
Kazdy zestaw w necie wlasnie tak wyglada i podobno da sie podpiac standardowe fordowskie glosniki, ktore wygladaja tak:
Jak widac podlacza sie je dwoma koncowkami - 1 pozioma,2 pionowa, czyli inaczej niz standardowe glosniki, rozebralem drzwi i wlasnie taką koncowke ma ten kabel.
I tu moje pytanie. Czy jesli kupie glosniki np. pionner to bede mogl je w ogole podlaczyc?? Jakiej przejsciowki potrzebuje by podlaczyc kable glosnikowe do mojego radia i jakie glosniki do 120zl za komplet byscie polecili?
Po wyjęciu zaślepki widok jest taki:
Od lewej jest antena, zasilanie i obstawiam ze kable od glosnikow, ktorych nie ma;x.
Na wszsytkich aukcjach i forach napisane jest ze kupno ramki, w sklad ktorej wchodza rzeczy na zdjeciu
wystarczy do podlaczenia zwyklego radia do standardow forda. Jednak jak widac na zdjeciu mam tam: ramke, szyne, koncowe anteny i przejsciowki mocy, nie ma zadnych przejsciowek do moich kabli od glosnikow.
Kazdy zestaw w necie wlasnie tak wyglada i podobno da sie podpiac standardowe fordowskie glosniki, ktore wygladaja tak:
Jak widac podlacza sie je dwoma koncowkami - 1 pozioma,2 pionowa, czyli inaczej niz standardowe glosniki, rozebralem drzwi i wlasnie taką koncowke ma ten kabel.
I tu moje pytanie. Czy jesli kupie glosniki np. pionner to bede mogl je w ogole podlaczyc?? Jakiej przejsciowki potrzebuje by podlaczyc kable glosnikowe do mojego radia i jakie glosniki do 120zl za komplet byscie polecili?
Musisz kupić kabelek z wtyczką pasującą do Twojego modelu radia i zakończoną gniazdem ISO Do Twoich kabli głośnikowych montujesz wtyczkę ISO, wszystko podłączasz według schematu który się powinien znajdować na radiu i gotowekemson pisze:Jakiej przejsciowki potrzebuje by podlaczyc kable glosnikowe do mojego radia
- WieSiu
- Posty: 23235
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Tak musisz dolutować te zielone kabelki do tych kostek od ramki,bo u Ciebie są inne niż standardowe końcówki głośnikówe.
Pod drzwi możesz zamontować dowolne głośniki byle fizycznie pasowały.kostki w drzwiach ucinasz i dolutowujesz te dostarczone z nowymi głośnikami
Pod drzwi możesz zamontować dowolne głośniki byle fizycznie pasowały.kostki w drzwiach ucinasz i dolutowujesz te dostarczone z nowymi głośnikami
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
WieSiu, nie zawsze w zestawie z glosnikami sa koncowki do nich. ja przy swoich blaupunktach takich koncowek nie mialem. proponuje poprostu uciac fabryczne koncowki, wziac lutownice, i zgodnie z polaryzacja przylutowac kabelki do glosnikow.
co do samych glosnikow, bylo juz kilka tematow w tym dziale na ich temat, wiec proponuje tam zerknac. w drzwi wejda nawet 16cm na dystansach, sprawdz tylko glebokosc montarzową, zebys mogl pozniej w razie czego szybe otworzyc no i rozgladaj sie za zestawem odseparowanym.
co do samych glosnikow, bylo juz kilka tematow w tym dziale na ich temat, wiec proponuje tam zerknac. w drzwi wejda nawet 16cm na dystansach, sprawdz tylko glebokosc montarzową, zebys mogl pozniej w razie czego szybe otworzyc no i rozgladaj sie za zestawem odseparowanym.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Od strony glosnikow to nie problem, tak myslalem ze najlepiej bedzie poprostu uciac i lutowac, niestety to nie wypali od strony radia bo koncowki kabli są zalane plastikiem z kostki- tzn kostki nie da sie rozkrecic bo jest cala odlana z formy i w srodku są puszczone kable. Wiec chyba zostaje mi zawiezienie auta do jakiegos serwisu car audio...
zrob sobie przejsciowki, jesli nie chcesz obcinac tych koncowek. w elektroniczny powinienes dostac takie gniazda, one byly popularne w latach 80 wiec ktos musial poprostu dorabiac to na wlasna rękę...
aczkolwiek ja bylbym za obcięciem, to i tak nie jest oryginal
aczkolwiek ja bylbym za obcięciem, to i tak nie jest oryginal
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l