KTóRĘDY POPROWADZIĆ KABEL DO WZMAKA?
Moderator: Moderatorzy
KTóRĘDY POPROWADZIĆ KABEL DO WZMAKA?
NIE mam pojęcia "którędy" poprowadzić kabel zasilający do wzmaka to znaczy nie wiem którędy puścić kabel od akumulatora do kabiny nie widze u mnie żadnego przejścia,otworu czy cokolwiek żeby przeciągnąc kabel z pod maski do kabiny może coś wiecie na ten temat to proszę piszcie DZIĘKI
- WieSiu
- Posty: 23263
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
proponuje popatrz na skrzynie biegow (przy kabinie) i tam gdzies powinna wychodzic do gory linka predkosciomierza, ja u siebie ciagnalem kabel prawa strona samochodu, bylo blizej do akumulatora, otwor zrobilem w gumie przez ktora przechodzi wiazka przewodow do kompa ktory jest w lewej przedniej prawej czesci kabiny (przy zawiasach). Mysle ze to dobra strona na ciagniecie kabli,bo w koncu im mniej metrow kabla pociagniesz,tym bedziesz mial mniejsze spadki napiecia. Aha, mase mam pociagnieta przez karoserie, z tym ze dolozylem dodatkowy przewod od masy akumulatora do blachy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
U mnie linke widac bez problemu idzie na wierzchu od skrzyni biegow potem przez półke podszybia koło dmuchawy i przez otwór za licznikiem do środka. U Kołbiego jak zakładaliśmy wzmacniacz to pasowało nam właśnie żeby kabel puścić lewą stroną. A przy takim przekroju kabla to raczej nie ma większej różnicy na paru centymetrach kabla. Zawsze można dać kondesator przy wzmacniaczu.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2005, 10:56 przez ORION, łącznie zmieniany 1 raz.
- WieSiu
- Posty: 23263
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
no moze i racja, ja tam dla oszczednosci i dlatego, ze u mnie wzmacniacz ze zmieniarka idealnie pasuje na to oparcie po prawej stronie samochodu,wiec dalem kabel tamtedy, a sygnalowe mam po lewej stronie (3 sztuki) i jedna sztuke niefortunnie kolo przewodu zasilajacego,przez co zbiera zaklocenia z alternatora. Ale tego kabla i tak narazie nie uzywam
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23263
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Mam skrzynie basowa, mialem tube,ale w porownaniu ze skrzynia,tuba to badziew, wiec nie kupuj tuby wrazie czego, a czemu mialoby cos skrzypiec? Od basu??? od tego ze sie srobki odkrecaja? (tak mi kolega powiedzial,ale ile w tym prawdy to ja nie wiem, jak narazie moje sa odpowiednio przykrecone).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Dzięki "Wiesiu" za porade
O skrzypieniu to słyszałem od znajomych i sam zresztą słyszałem u kumpla jak skrzypi coś z zewnątrz jak się stoi jak basi łupie
Właśnie myślałem nad tubą jakąś ok 200W, ale skoro mówisz, że skrzynka jest lepsza to dałeś mi do myślenia Ta skrzynia nie zajmuje Ci pół bagażnika, jak jest duża i ile ma wacików?
O skrzypieniu to słyszałem od znajomych i sam zresztą słyszałem u kumpla jak skrzypi coś z zewnątrz jak się stoi jak basi łupie
Właśnie myślałem nad tubą jakąś ok 200W, ale skoro mówisz, że skrzynka jest lepsza to dałeś mi do myślenia Ta skrzynia nie zajmuje Ci pół bagażnika, jak jest duża i ile ma wacików?
- WieSiu
- Posty: 23263
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Moja skrzynia to samorobka, obudowa zamknieta z glosnikiem Alpharda do skrzyni zamknietych, ma 70litrow (troche duzo),ale tego glosnik wymagal. Spokojnie mozesz do swojego wlozyc mniejsza, wtedy powinna zajac mniej miejsca niz wieksza tuba (30cm). Mocy glosnika niestety nie pamietam,ale pamietam ze ma podwojny magnes i dosc duzy skok membrany. Co do skrzypienia i walenia na zewnatrz, to najczesciej wali po prostu rejstracja i wszystkie luzne elementy, poza tym ich wewnatrz nie slychac, wiec czym tu sie przejmowac. Jak podczas ciagniecia kabli wszystko dobrze zlozysz i wzmacniacz przykrecisz, a skrzynie jakos przymocujesz,to nie ma co walic i latac na dziurach.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Strona główna dział mój samochód - wiesiu666 link http://www.fordescort.no-ip.com/index2. ... j%2Fwiesiu