moze to zainteresuje wlascicieli cabrio ;)
Moderator: Moderatorzy
moze to zainteresuje wlascicieli cabrio ;)
jesli juz ktos to wrzucał - przepraszam
http://www.extremecaraudio.pl/Zabudowy/Escort.htm
http://www.extremecaraudio.pl/Zabudowy/Escort.htm
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
I nie tylko cabrio, ładując tam średnio tonowe w "blaszaku" i suba do kufra (co raczej odpada w toplessie) d ana pewno ciekawe efekt.siutek pisze:moze to zainteresuje wlascicieli cabrio
Zawsze można dorobić "dystanse" pod korbelkęyezozwierz pisze:Trzeba mieć elektryczne szybki a ja takich nie posiadam
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
a ja sie zastanawiam co to za profesjonalna instalacja na FORDzie 6000 + wzmacniacz RTO i podłączone po wysokim rownie dobrze mozna bylo to zbudować na Boschmannie lub DALCO
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14512
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie przesadzaj, jakoś ręką do schowka sięgasz i do tyłu odwracać się nie musisz... no... chyba że należysz do tych kierowców którzy mają fotel tak do przodu przesunięty że dolna część kierownicy gniecie cię w kręgosłup między fotelem a drzwiami jest jeszcze trochę miejsca a nawet gdybu buczało pod siedzenie to nic w tym złego - ten dolny głośnik w tym zestawie właśnie za dolną część pasma odpowiada więc powinno być o.k.Majkel pisze: Wtedy wszystko by szło w fotel i powstałby pierwszy Ess z fotelem z masażem zadka
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Bo Ty Yagr, masz wersję sedan/limuzynaYagr pisze:między fotelem a drzwiami jest jeszcze trochę miejsca
Ale już bez "spamienia" to naprawdę fajna sprawa, nigdy nie mogłem przeżyć że kumpel w Fałweju Gofrze Drei ma tak głośniki w drzwiach zamontowane a ja nie mogę... A teraz poraz kolejny mogę skreślić jedną z ostatnich pozycji na liście rzeczy lepszych w VW G3 niż w FE mk5
Dla tych, którym się nie chce dłubać w mdfie:
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... %20ttt.jpg
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures/10007.gif
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... wf%20a.jpg
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... wf%20c.jpg
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... 0%20r..jpg
Przyzwoicie wykonane.
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... %20ttt.jpg
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures/10007.gif
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... wf%20a.jpg
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... wf%20c.jpg
http://carbok.enzo.pl/pub_html/pictures ... 0%20r..jpg
Przyzwoicie wykonane.
Panowie!
Ta instalacja, to totalna porażka. To robili fachowcy?!
Po pierwsze - łosniki wysokotonowe na dole koło wooferów to jakiś żart.
Po drugie - instalacja głośnika 16cm oraz 13cm we wspólnej komorze dzrzwi - tak się nie robi. Cisnienie 16cm będzie zakłócało pracę 13cm. No i sam dobór 13cm średniotonowca do 16cm niskotonowca też nie jest szczęścliwy
Po trzecie - ktoś zapomniał napisać, że w celu instalacji wooferów na dole należy wyciąć kawałek blachy za głosnikiem.
Ta instalacja, to totalna porażka. To robili fachowcy?!
Po pierwsze - łosniki wysokotonowe na dole koło wooferów to jakiś żart.
Po drugie - instalacja głośnika 16cm oraz 13cm we wspólnej komorze dzrzwi - tak się nie robi. Cisnienie 16cm będzie zakłócało pracę 13cm. No i sam dobór 13cm średniotonowca do 16cm niskotonowca też nie jest szczęścliwy
Po trzecie - ktoś zapomniał napisać, że w celu instalacji wooferów na dole należy wyciąć kawałek blachy za głosnikiem.
To nie są głośniki wysokotonowe! To są kapturki zasłaniające ośki mechanizmów podnoszenia szyb. Były na korbkę, ale z racji paneli głośnikowych założono uniwersalne zestawy elektryczne. A te kapturki przykrywają ośki, które zostają. Sam zakładałem klientom takie mechanizmy. Wygooglaj sobie hasło "spal" to się przekonasz.
Co do reszty, to święta racja. Nie montuje się głośników średniotonowych w jednej komorze z basowymi. Cięcie też potrzebne.
Co do reszty, to święta racja. Nie montuje się głośników średniotonowych w jednej komorze z basowymi. Cięcie też potrzebne.
Blazey, rzeczywiście Jak kupiłem mojego escorta, to również były tam mechanizmy uniwersalne, ale bez zaślepek. Wymieniłem na oryginały, bo tamte strasznie rzęziły i kupiłem boczki bez dziury
Arcadio, 16cm może i wejdzie, ale ładnie to raczej nie będzie wyglądało. Poza tym rozwiązanie przedstawione w w/w linku jest bardzo dobre gdyby głosniki na dole dać w zamkniętych panelach. Miejsce w nogach będzie lepsze na zamocowanie kickbasów, ze wzgledu na wiekszość sztywność drzwi w tym miejscu i większą odległość od uszczelek szyby (potrafi tamtędy dmuchać).
Arcadio, 16cm może i wejdzie, ale ładnie to raczej nie będzie wyglądało. Poza tym rozwiązanie przedstawione w w/w linku jest bardzo dobre gdyby głosniki na dole dać w zamkniętych panelach. Miejsce w nogach będzie lepsze na zamocowanie kickbasów, ze wzgledu na wiekszość sztywność drzwi w tym miejscu i większą odległość od uszczelek szyby (potrafi tamtędy dmuchać).
Głośników 16 cm, jak zresztą każdych innych, nie można zamknąć w małej zamkniętej komorze. Głośnik musi mieć czym "oddychać". Przestrzeń w drzwiach to jest obudowa dla głośnika, który zawsze wymaga określonego litrażu do poprawnej pracy. Dlatego też wycięcie otworu za nim jest konieczne.
Osobiście jestem przeciwnikiem wsadzania 16 w oryginalne miejsca, bo część membrany głośnika w takim rozwiązaniu dmucha w tapicerkę powodując jej drgania.
Osobiście jestem przeciwnikiem wsadzania 16 w oryginalne miejsca, bo część membrany głośnika w takim rozwiązaniu dmucha w tapicerkę powodując jej drgania.