Głośniki 165mm na przód w MK5

Pytania i odpowiedzi z tematyki car-audio

Moderator: Moderatorzy

Quler

Post autor: Quler »

Strasznie dziwne... bo wydaje się jakby to wszystko było na styk. W każdym razie dzięki wielkie. Aha i mam prośbę. czy mógł byś jakieś zdjęcia albo coś zapodać ? zobaczył bym z chęcią jak to wygląda. z góry dzięki.
tomekk58

Post autor: tomekk58 »

spoko, fotki wkleje ale najwczesniej w sobote, wiesz, sesja w szkole, egzaminy i nie mam głowy do zabawy w garazu :)
Quler

Post autor: Quler »

Spoko. Wielkie dzięki. Właśnie w sobotę będę zamawiał głośniki i muszę mieć 1000% pewności że nie wydam kasy w błoto. (mam taką jakąś głupią manie. że jak nie zobaczę to nie uwierzę :mrgreen: )

Pozdro.
giereq

Post autor: giereq »

Witam,
Generalnie ja zmieniłem tydzień temu z magnatów 13 na pioniery 16 (dwu drożne 90), co prawda w mk7, głośniki grały ładnie zanim założyłem tapicerkę, teraz przygłuszają głośniki z tyłu, dzwięk jest przytłumiony ponieważ głosnik jest sporo przykryty przez tapicerkę(może inaczej jest w mk5) generalnie to nie polecam... a przy głośniejszej muzie można dostać świra bo strasznie daje po uszach...

tak więc podpisuje się pod tym co pisze lordpablo

pozdrawiam
tomekk58

Post autor: tomekk58 »

fotek nie wkleilem bo nie mam czasu niestety... co do tego co giereq, piszesz to faktycznie montowanie głośników w takim miejscu jest delikatnie mowiąc skrajnym debilizmem ale co zrobić, fater ford tak wymyslił i tak musi byc... bo chyba ze ma sie elektryczne szybki i stac kogos na taschki.... jednakze jak ja zamontowałem w drzwiach głośniki średnioniskotonowe to biedy nie ma, tapicerka wogole nie zagłusza głośników ;> jesli sie jeszcze dobrze ustawi tweetery (na słupkach lub na desce)to mozna uzyskac bardzo ładny dzwiek... no chyba ze sie montuje głośniki współosiowe ktore moim zdaniem nigdy nie zagraja porzadnie... lepiej kupic najtanszy zestaw odseparowany niz wspołosiówki na przod...

dobry zestaw 16cm odseparowany na przod, wytłumione drzwi to moim zdaniem podstawa car audio, pozniej tylko wzmacniacz i skrzynka do bagaznika i tyle w tym temacie.
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

siemanko, nie bede zakladal osobnego tematu bo po co :P

czy ktos sie orientuje, czy do glosnikow BLAUPUNKT GTx 652 potrzebne sa zwrotnice?? no i mimo wszystko fajnieby bylo gdyby ktos wrzucil fotki 16tek w drzwiach... jestem ciekaw jak to wyglada...

pozdrawiam
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

siutek pisze:czy ktos sie orientuje, czy do glosnikow BLAUPUNKT GTx 652 potrzebne sa zwrotnice??
NIE !

co do 16 w drzwiach to będą zapewne wygladac podobnie jak 13cm u mnie (zerknij na avatar)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

cidzej, why NIE! ?? przeciez to zestaw odseparowany (chyba), tweetry funkcjonuja jako odzielne glosniki
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bo to zwykłe głośniki dwudrożne, współosiowe, z tweeterem piezoelektrycznym, zawierającym w swej budowie zwrotnice (a dokladniej zwykly kondensator), fabrycznie podpiety(na stale) róznolegle z glosnikiem midbasowym - posiada tylko jedna pare konektorów zasilających - nie da sie niezaleznie podlaczyc niezaleznie midbasu i twetera bez ciecia przewodow = utraty gwarancji.

jak chcesz niebieskie punkty w wersji dwudroznej + zwrotnica to zerknij na serie Velocity (czy jak to sie pisze), ale w komplecie od razu dostajesz zwrotnice :D

ja mam u siebie teraz BGx 663 wersja HP - sinus 50W - zajebiaszcze są - polecam :) MARKKO zresztą słyszał je i może się o nich wypowiedziec, tylko polecam do nich wzmacniacz :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

osz fuck :/ pomylilem zestawy, chodzilo mi o BLAUPUNKT GTc 652, jedna literka :/ liczylem wydac na gosniczki ok 100, i ta seria podchodzi mi najbardziej, velocity jest prawie 2 razy drozsze...
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 15:05 przez siutek, łącznie zmieniany 1 raz.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
mikruss

Post autor: mikruss »

jezeli jakis zestaw odseparowany to inwestuj w zwrotnice, mozna wsadzic rezystor i kondensator ale to nie to...
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

siutek pisze:chodzilo mi o BLAUPUNKT GTc 652, jedna literka :/
i dalej nie potrzeba zwrotnicy ... to jest to samo co GTx tylko w wersji osobno midbas, osobno tweeter, ale tweeter dalej zawiera w swojej strukturze prosty filtr (na bazie kondensatora) i podpina sie go rownolegle do midbassu bez żadnej zwrotnicy - cyzli Gtc to to samo co GTX tylko w dwóch częśćiach - dzieki temu midbas mozesz walnać w drzwi (np. tak jak u mnie w lagunie na dole drzwi w poblizu nóg), a gwizdek w słupek albo w deske rodzielczą dzieki czemu lepiej slychac wysokie tony i troszke sie poprawia scena :)


jak chcesz cos niezaleznego blaupunkta to zerknij to http://www.blaupunkt.com/pl/7606343000_main.asp
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

no i pieknie, dokladnie o takie wytlumaczenie mi chodzilo :P dzieki !
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
tomekk58

Post autor: tomekk58 »

cidzej pisze:co do 16 w drzwiach to będą zapewne wygladac podobnie jak 13cm u mnie (zerknij na avatar)
nie, ty masz glosnik na tapicerce lub maskownice na tapicerze a 16 montujesz pod tapicere i dopiero po dokladniejszym przyjzeniu da sie zauwazyc ze pod ogyginalna tapicera sa nieoryginalne, wieksze glosniki :)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja mam glosniki przykrecone od tylu do tapicerki a na tym od zewnatrz maskownice - wiem dokladnie, bo sam je montowalem :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ