glosniki - przod i tyl
Moderator: Moderatorzy
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
Dowiedzialem sie od sprzedawcy z allego ze te glosniki phonocary maja max 30watRMS wiec kategorycznie juz ich nie kupie:) a te blaupunkty to fajne. moc 50wat jest zadowalajaca juz, oczywiscie zalezy kto ma jakie radio/wzmacniacz.no i cena 99zł za komplet to tez nie drogo. ja z kupnem sie jeszcze wstrzymam bo dzis udalo mi sie naprawic moj glosnik,jak sie okazalo powodem dziwneg"trzeszczenia" byl oderwany kolniez membrany od kosza glosnika.przykleilem ja na budapren:) powinno chyba wytrzymac??
a co na tył kupisz????
http://www.allegro.pl/item245858621_duz ... cort_.html
ciekawe czy rzeczywiscie maja 100wat RMS, nie wydaje mi sie... a tu znowusz pisze "zalecana moc radia od 25W do 55W na kanał"
tez z tylu nie mam glosnikow.posiadam tylko skrzynie basowa w bagarzniku i nie wiem czy w takim wypadku oplaca sie cos na tyl jeszcze kupowac?
a co na tył kupisz????
http://www.allegro.pl/item245858621_duz ... cort_.html
ciekawe czy rzeczywiscie maja 100wat RMS, nie wydaje mi sie... a tu znowusz pisze "zalecana moc radia od 25W do 55W na kanał"
tez z tylu nie mam glosnikow.posiadam tylko skrzynie basowa w bagarzniku i nie wiem czy w takim wypadku oplaca sie cos na tyl jeszcze kupowac?
tak szczerze mowiac, te glosniki nie wzbudzaja mojego zaufania. nawet zadnej nazwy firmy. typowe NONAME'y
moc max 200W jest mocno naciagana... dlatego na pewno nie te glosniki.
na razie chce zrobic przod, tamten zestaw wystarczy by jako tako ladnie gralo, jak bede mial kolejny przyplyw gotowki, zastanowie sie nad tylem.
moc max 200W jest mocno naciagana... dlatego na pewno nie te glosniki.
na razie chce zrobic przod, tamten zestaw wystarczy by jako tako ladnie gralo, jak bede mial kolejny przyplyw gotowki, zastanowie sie nad tylem.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
niemaja 100W RMSa - 100 wat to moc nominalna a jest ona wieksza od RMSa - niepamietam juz dokladnie czym to sie rozni ale wiem ze na 100% nie jest sobie rownemichmarmik pisze:a co na tył kupisz????
http://www.allegro.pl/ite...rd_escort_.html
ciekawe czy rzeczywiscie maja 100wat RMS, nie wydaje mi sie... a tu znowusz pisze "zalecana moc radia od 25W do 55W na kanał"
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
Cytat z elektroda.plWzmacniacz
Znamionowa moc wyjściowa — jest to moc, którą wzmac-niacz może wydzielić na znamionowej impedancji obciążenia przy danej częstotliwości lub w danym paśmie częstotliwości, bez prze-kroczenia określonego współczynnika zniekształceń nieliniowych, w ciągu 10 minut. Często jest podawana jako moc RMS
Muzyczna moc wyjściowa — określana jest identycznie jak znamionowa moc wyjściowa. Różnica w wartości wynika z faktu, że moc znamionowa mierzona jest przy trwałym wysterowaniu wzmacniacza, natomiast moc muzyczna — przy chwilowym. Jeżeli wzmacniacz wyposażony jest w dobry zasilacz stabilizowany, moc muzyczna będzie równa mocy znamionowej, natomiast przy wyko-rzystaniu zasilaczy niestabilizowanych, których napięcie wykazuje znaczne wahania przy zmianach obciążenia, moc muzyczna będzie miała wartość większą od mocy znamionowej.
Głośniki
Moc znamionowa głośnika. Jest to wartość mocy elektrycznej, na którą głośnik został zaprojektowany. Moc znamionowa powinna być traktowana jako parametr określający ogólnie wielkość głośnika, podobnie jak jego wymiary wyrażone średnicą głośnika. W Polsce i w innych krajach Europy moc głośnika określa się doprowadzając do niego przebieg elektryczny o charakterze szumu, z uwydatnionymi składowymi w paśmie 20 do 2000 Hz. Głośnik powinien wytrzymać 100 godzin pracy pod pełnym obciążeniem. W Stanach Zjednoczonych moc głośnika określa się doprowadzając do niego przebieg sinusoidalny (oznaczenie katalogowe: Watts RMS). I tu uwaga. Moc RMS głośnika jest nieco mniejsza od mocy znamionowej
Moc muzyczna głośnika. Moc ta jest liczbowo większa o 20 do 100% niż moc znamionowa głośnika, zależnie od jego rodzaju i konstrukcji. Moc muzyczna jest określana przebiegiem sinusoidalnym o częstotliwości 250 Hz i mniejszej, włączanym na bardzo krótkie okresy czasu (do 2 s). Wartość mocy muzycznej odpowiada mocy takiego sygnału, przy której nie pojawiają się uderzenia lub otarcia cewki o krawędzie szczeliny ani inne objawy niepra-widłowej pracy głośnika.
czyli RMS to faktyczna moc głośnika z jaka moze pracowac,a ta mega wielka PMPO jakas szczytowa(choc wydaje mi sie ze i tak podaja ja z kosmosu wzieta np.1500WAT)
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jest nazwa DAX - bardzo wyraznie napisanasiutek pisze:nawet zadnej nazwy firmy. typowe NONAME'y
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
fakt, jest napisane, ale nic mi ona nie mowi. wiec albo jest tak cienka, ze o niej nie slychac, albo tak doskonala i droga, ze mowi sie o niej tylko wsrod ludzi z bardzo zasobnym portfelem (zdecydowanie nie moje towarzystwo )
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
no ze RMS to faktyczna moc glosnika to sama nazwa na to wskazuje - moc muzyczna. a PMPO nie jest brana z kosmosu kiedys mialem gdzies wzor na to jak sie ja liczy, teraz niebede mowil ile razy jest ona wieksza od RMSu ale na pewno DUZOmichmarmik pisze:czyli RMS to faktyczna moc głośnika z jaka moze pracowac,a ta mega wielka PMPO jakas szczytowa(choc wydaje mi sie ze i tak podaja ja z kosmosu wzieta np.1500WAT)
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
to byla chyba suma mocy poszczegolnych glosnikow * 10 czyli :
jezeli kolumna sklada sie z glosnika 40W i 60W a kolumn jest 2 to:
[2x (40W + 60W)] x10 = 2000W PMPO
jezeli kolumna sklada sie z glosnika 40W i 60W a kolumn jest 2 to:
[2x (40W + 60W)] x10 = 2000W PMPO
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
a u mnie sprawa wygląda tak ze mam escorta kompletnie "łysego" jesli chodzi o muzyke co mnie bardzo ale bardzo zniesmacza. z przodu nie mam nic w sensie brak głośników oraz miejsca na nie, natomiast z tyłu mam włożone jakieś stare głośniki chyba tylko po to zeby nie było widać dziury w boczkach.radia oczywiście też brak. i w tej sytuacji zwracam sie do was z propozycjami poniważ jestem otwarty na kazde rozsądne rozwiązanie dotyczące zarówno głośników ich montażu oraz radia. wiem ze w okolicach łodzi konkretnie justynowie jest koleś który zajmuje sie car audio oraz handluje częściami z tym związanymi nowymi jak i starymi.może to tez jest rozwiązanie zeby sie do niego udać.póki co prosze was o sugestie i propozycje.
bielu, do przodu idzie założyć głośnbiki bezproblemu wytniesz dziury w boczkach i założysz maskownice a wdrzwiach masz na 100% otwory na głośniki tylko została ta tapicerka do przerobienia(boczki)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Bielu
U mnie w drzwiach przednich chodzą takie głośniki http://allegro.pl/item257287507__najtan ... gwar_.html , a radyjko które to napędza to http://allegro.pl/item258089810_jvc_kd_sh99r_.html tylko że z czarnym panelem ;P
Pozdrawiam Jakobs72
U mnie w drzwiach przednich chodzą takie głośniki http://allegro.pl/item257287507__najtan ... gwar_.html , a radyjko które to napędza to http://allegro.pl/item258089810_jvc_kd_sh99r_.html tylko że z czarnym panelem ;P
Pozdrawiam Jakobs72
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja bym zaproponowal tym razem wlozyc choc odrobine wysilku i przejzec forum, bo tutaj juz chyba wszystko bylo powiedziane (wyklucone) na temat audio w escorcie - od zestawów za 100 po zestawy za kilka tysiecy zlotybielu pisze:co byś na moim miejscu zrobił?? pytam zarówno o przód i o tył bo z czasem bede musiał o tym pomyśleć ponieważ jako młody i czasem głupi człowiek lubie muzyke ;P rozwiązania + sprzęt?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415