zablokowane radio
Moderator: Moderatorzy
masz racje spada do 2 ohm ale jak moje ''bez firmowe''gra juz pare ładnych lat i nic się z nim nie dzieje to podejrzewam ze i fordowskie da radecidzej pisze:nie każda końcówka mocy może pracować z obciążeniem 2 ohm !!!!!!!!!!!
ale jakby co to można jeszcze zerknąc na pod ten link
http://www.diyaudio.pl/portal.php?show=3
w aucie słuchawki ...nie dziękujejamszoł pisze:Można go obciążyć dużo więkrzą impedancją choćby słuchawki które mają ok 300 Ohm.
ale pewnie macie racje moze mi sie kiedys spali(wzmacniacz w radiu) ale jeszcze pewnie nie dzis i nie jutro
- Załączniki
-
- m..gif (8.5 KiB) Przejrzano 5958 razy
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2006, 22:37 przez Nanom 1, łącznie zmieniany 2 razy.
- WieSiu
- Posty: 23236
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
grac pewnie bedzie, bo odziwo te radia kiepskiej jakosci bez problemu znosza podlaczanie rownolegle, a jak sie rozleci to radio to i tak nie bedzie wielka strata wiec ja bym probowal Zwlaszcza ze latwiej podlaczyc rownolegle, bo nie trzeba myslec jak to podlaczyc
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11730
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
te kiepskie radia chodzą na wszystkim
wiecie czemu ??
bo chinole idą na łatwizne i korzystają z najprostszych i sprawdzonych rozwiązań.
takim rozwiązaniem jest np. TDA2005 firmy ST Lab stosowana zarówno w najtańszych radiach (ze wzgledu na cenę - ok. 2,5zł za końcówkę stereofoniczną - oraz prostote konstrukcji i nie zawodność) jak i w całkiem firmowych - np. Blaupunkt w Oplowskim SC202C. Moc 2x 5-7,5W RMS. Zmostkowana daje 10-20W RMS. [różne serie dla różnych odbiorców OEM]
Kość ta, choć producent zaleca do niej lepsze niż standardowe chłodzenie, potrafi chodzić z obciążeniem 1,6ohma
podobnie TDA2004 2x20W, którą mam w swoim starym "chińczyku"
Podobnie z TDA1517 2x6W RMS (producent Philips) stosowana od głośniczków komputerowych po radia samochodowe (zarówno chińskie, jak i m.in. Philips, Grundig itd)
wszystkie w/w układy, w przypadku zastosowania za niskiej impedancji obciążenia [ale powyżej tych 1,5-1,6 ohma] w najgorszym wypadku przegrzeją się i wbudowany bezpiecznik termiczny odłączy je, a po wyłączeniu radia i odczekaniu aż ostygnie znowu za cznie grać
wiecie czemu ??
bo chinole idą na łatwizne i korzystają z najprostszych i sprawdzonych rozwiązań.
takim rozwiązaniem jest np. TDA2005 firmy ST Lab stosowana zarówno w najtańszych radiach (ze wzgledu na cenę - ok. 2,5zł za końcówkę stereofoniczną - oraz prostote konstrukcji i nie zawodność) jak i w całkiem firmowych - np. Blaupunkt w Oplowskim SC202C. Moc 2x 5-7,5W RMS. Zmostkowana daje 10-20W RMS. [różne serie dla różnych odbiorców OEM]
Kość ta, choć producent zaleca do niej lepsze niż standardowe chłodzenie, potrafi chodzić z obciążeniem 1,6ohma
podobnie TDA2004 2x20W, którą mam w swoim starym "chińczyku"
Podobnie z TDA1517 2x6W RMS (producent Philips) stosowana od głośniczków komputerowych po radia samochodowe (zarówno chińskie, jak i m.in. Philips, Grundig itd)
wszystkie w/w układy, w przypadku zastosowania za niskiej impedancji obciążenia [ale powyżej tych 1,5-1,6 ohma] w najgorszym wypadku przegrzeją się i wbudowany bezpiecznik termiczny odłączy je, a po wyłączeniu radia i odczekaniu aż ostygnie znowu za cznie grać
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
cidzej pisze:te kiepskie radia chodzą na wszystkim
wiecie czemu ??
bo chinole idą na łatwizne i korzystają z najprostszych i sprawdzonych rozwiązań
tak czy siak powinno działac i w fordowskichcidzej pisze:takim rozwiązaniem jest np. TDA2005 firmy ST Lab stosowana zarówno w najtańszych radiach (ze wzgledu na cenę - ok. 2,5zł za końcówkę stereofoniczną - oraz prostote konstrukcji i nie zawodność) jak i w całkiem firmowych - np. Blaupunkt w Oplowskim SC202C. Moc 2x 5-7,5W RMS. Zmostkowana daje 10-20W RMS. [różne serie dla różnych odbiorców OEM]
ale raczej do 2 Ohm nie obciąza sie takich radioodtwarzaczy (mój jest wyjątkiem )