Głośniki do Escorta
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Grzesiek16V ! Szybciutko wejdz do tego tematu bo tam prawdopodobnie jest rozwiazanie twojego problemu z ogrzewaniem http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?p=18036#18036 A tak wogole to witam nowego klubowicza (obys na dlugo u nas zostal) i zycze Tobie bys sprawil sobie w swoim Essim niesamowity system Audio POZDROWIONKAGrzesiek16v pisze:Kit że nie ma ogrzewania, muza musi grać
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
To cieszę się bardzo.Grzesiek16v pisze:Dzięki. Raczej na stałe, niedawno nabyłem escorcika i od razu zabrałem się za przeróbki. Kit że nie ma ogrzewania, muza musi grać
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
- WieSiu
- Posty: 23254
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
niby troszke ma znaczenie, dzialac to bedzie na pewno,ale bedzie ciut slabiej (ciszej) dzialac, bo im wieksza impedancja tym mocniejszy wzmacniacz jest potrzebny,ale z drugiej strony im mniejsza impedancja tym stabilniejszy wzmacniacz jest potrzebny (wiec w aucie zloty srodek to 4)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23254
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
w radiu samochodowym dostana po dupie,ale w dobrym wzmacniaczu,to beda grac super:)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
a co to końcówka mocy?
zamntowałem 3 głośniki, niestety bez płyty MDF. tak trochę na odwal się i tylko z lewej strony bo spalił mi się głośnik co był, a był zresztą nieorginalny i bez tej platikowej ramy. jutro zajmę się płytą (pilśniową) i zamontuję wszystkie 3.
mam radyjo kaseciaka SONY(nawet ładnie gra) tylko przy prawie maksymalnej mocy głośnik boruczy. co to może być?
co to są te takie skrzyneczki co wkręca się do nich kable?
głośniki połączyłem przy użyciu tranzystorków. a elektronice samochodowej się nie znam, aczkolwiek jakoś mi to powoli idzie. kostkę sam podłączyłem, i dobrze działa, ale dlaczego tak cicho? czym to może być spowodowane? radio? głośniki na testach w domu na wierzy chodziły czyściutki pobudziły sąsiadów, ale w aucie to lekka kiszka:(
co poradzić?
zamntowałem 3 głośniki, niestety bez płyty MDF. tak trochę na odwal się i tylko z lewej strony bo spalił mi się głośnik co był, a był zresztą nieorginalny i bez tej platikowej ramy. jutro zajmę się płytą (pilśniową) i zamontuję wszystkie 3.
mam radyjo kaseciaka SONY(nawet ładnie gra) tylko przy prawie maksymalnej mocy głośnik boruczy. co to może być?
co to są te takie skrzyneczki co wkręca się do nich kable?
głośniki połączyłem przy użyciu tranzystorków. a elektronice samochodowej się nie znam, aczkolwiek jakoś mi to powoli idzie. kostkę sam podłączyłem, i dobrze działa, ale dlaczego tak cicho? czym to może być spowodowane? radio? głośniki na testach w domu na wierzy chodziły czyściutki pobudziły sąsiadów, ale w aucie to lekka kiszka:(
co poradzić?
- WieSiu
- Posty: 23254
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
pare rzeczy nie rozumiem, jak laczysz glosniki tranzystorami?
To ze radio slabo gra,to albo jest wina zlego podlaczenia,albo nie wiem czego.... A to ze dzwiek przy max glosnosci jest zly,to tez moze byc od tego ze zle podlaczone,ale moze byc tak,ze po prostu tak juz jest, bo wiekszosc radii przy max glosnosci psuje dzwiek.
Koncowka mocy,to jest to co podaje sygnal na glosniki (element wzmacniajacy sygnal).
To ze radio slabo gra,to albo jest wina zlego podlaczenia,albo nie wiem czego.... A to ze dzwiek przy max glosnosci jest zly,to tez moze byc od tego ze zle podlaczone,ale moze byc tak,ze po prostu tak juz jest, bo wiekszosc radii przy max glosnosci psuje dzwiek.
Koncowka mocy,to jest to co podaje sygnal na glosniki (element wzmacniajacy sygnal).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23254
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
moze byc ze biegunowosc jest zla... musisz droga prob i bledow sprawdzic jak jest najlepiej jesli nie wiesz czy kable sa dobrze polozone i oznaczone.
to czekam na fotki:)
to czekam na fotki:)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
podlaczenie podlaczeniem ale jest jeszcze jedna sprawa umiejscowienie glosnika i rodzaj glosnika z tego co wyczytalem to rozumiem ze glosniki gwizdnoles z wierzy albo z jakis kolumn to nigdy nie bedzie gralo dobrze te glosniki musza pracowac w odpowiednim cisnieniu inaczej po dlurzszym sluchaniu dosc glosno uszkodzisz w nich uzwojenia dlaczego dlatego iz glosnik wyciagniety z kolumny musi i tak miec skrzynie ktora bedzie miala taka sama pojemnac albo zblirzona do tej oryginalnej z odpowiednimi wylotami powietrza tak by cisnienie w niej bylo takie na ile zostalo wyliczone przez producenta danego glosnika
a co do omow to glosnik musi byc taki na ile pozwala tolerancja radia czyli najczesciej 4 ohm jak bedzie za durzo to dostanie koncowka w radio jak za malo to spali sie glosnik
ps ta sama syt jest ze wzmacniaczami ale one maja czesto tolerancje od 4 do 8 ohm ze wzgledu na glosniki 2 cefkowe
a jak ktos lubi naprawde dobra muse to zapraszam do gdanska do siebie do firmy na montarz car audio a dla maniakow nawet i zabudowy
a co do omow to glosnik musi byc taki na ile pozwala tolerancja radia czyli najczesciej 4 ohm jak bedzie za durzo to dostanie koncowka w radio jak za malo to spali sie glosnik
ps ta sama syt jest ze wzmacniaczami ale one maja czesto tolerancje od 4 do 8 ohm ze wzgledu na glosniki 2 cefkowe
a jak ktos lubi naprawde dobra muse to zapraszam do gdanska do siebie do firmy na montarz car audio a dla maniakow nawet i zabudowy