Problem z Feaderem

Pytania i odpowiedzi z tematyki car-audio

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Problem z Feaderem

Post autor: esseii »

Witam . Mam takie pytanko , zamontowałem nowe radio JVC KDR 432 i wszystko ładnie gra tylko tak jak w temacie Feader działa tak samo jak Balance , od czego to może być spowodowane ??
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zapewne pomylka lub przerobka na kablach
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

esseii, mam takie samo radyjko wieczorem sprawdzę jak jest u mnie ;)
Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: esseii »

okk :P dzieki bardzo :) a jak na kablach pomyłka to gdzie na przykład ? może być tak ,że + z - jest pomylone i wtedy nie dziala ?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

moze byc tak, ze prawy przedni z lewym tylnym czy cos podobnego

jezeli dobrze widze i kojarze to nie wiem czemu ty masz np dwa zielone ze soba polaczone do czarnego kableka


sprawdzilbym trop (pisze na podstawie zdjec tylko), ze masz 2x zielone z paskiem, 2 x pomaranczowe z paskiem z jednej wiazki, z drugiej widze 2x biale z paskiem i pewno szare lub jakies inne (wiecej nie widze ze zdjec) sa z paskiem (para) - jak tak jest to to sa zapewne glosniki i warto je sprawdzic, ale robisz to na wlasna odpowiedzialnosc :P lepiej to przetestowac na jakims starym niepotrzebnym radiu niz uwalic to :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

a masz wzmacniacz podłączony?
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: esseii »

wzmaka nie mam podłączone bo go niema xd a te 2 kable polaczone w 1 to jest masa , wszystko robilem z opisem wtyczki co gdzie jak bylo i z opisem zamieszczonym na radiu xd niby wszystko jest git tylko wlasnie nie jestem pewny czy szare kable to sa (-) ale na 90 % tak jest bo kolorowe to zazwyczaj jest (+)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

esseii pisze: kolorowe to zazwyczaj jest
wlasnie ... zazwyczaj ... mnie co innego zaciekawilo, ze te zielone podobnie jak np pomaranczowe maja na sobie czarny pasek ... tylko ze na jednym kablu jest on cienszy a na drugim grubszy, hę ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

każdy kabel jest na boku izolacji opisany do czego służy. poza tym nie prościej było kupić przejściówkę Ford-JVC? mam nawet taką na zbyciu po starym radiu.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

zawsze można zwalić boczki z drzwi i posprawdzać który gdzie idzie
Lepiej , żeby plus szedł do plusa , minus do minusa
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: esseii »

co się okazało po oględzinach niestety podczas lutowania pokićkały mi się kabelki :P Gdy dojdzie tylko ramka do radia to się wszystko poprawi :)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

czyli błąd w sztuce :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: esseii »

dokładnie tak :P jednak przez te %% to jednak można się pomylić przy takiej sztuce ;D
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Grunt to umieć przyznać się do bledu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: esseii »

no pewnie ;) trzeba na coś zwalić :P
ODPOWIEDZ