Napinacz, czy tylko rolka?-Osłona pod silnik
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
darcun4, co innego przewidziane a co innego NIE przewidziane- jak w essim
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie wiem , czy się nie myliszjarekezg pisze: a co innego NIE przewidziane- jak w essim
Ja u siebie mam otwory z gwintami na osłonę
Jest wywalane pod jakimś tam ciśnieniem pod samochodem - za wózkiemjarekezg pisze: a gdzie to powietrze które odebrało ciepło z chłodnicy ma się podziać?
Dzięki takiemu strumieniowi powietrza chłodzony jest dodatkowo silnik i kolektor wydechowy , są mniejsze zawirowania powietrza pod samochodem a więc wóz podczas jazdy bardziej jest przyklejony do szosy a jednocześnie ma mniejszy opór powietrza
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
wg mojej wiedzy nie było orginalnej osłony pod silnik, no ale może się mylę. (ewentualnie może jakieś skandynawskie wersje miały, ale to tylko moje dywagacje).Jamszoł pisze:Nie wiem , czy się nie myliszjarekezg pisze: a co innego NIE przewidziane- jak w essim
Ja u siebie mam otwory z gwintami na osłonęJest wywalane pod jakimś tam ciśnieniem pod samochodem - za wózkiemjarekezg pisze: a gdzie to powietrze które odebrało ciepło z chłodnicy ma się podziać?
Dzięki takiemu strumieniowi powietrza chłodzony jest dodatkowo silnik i kolektor wydechowy , są mniejsze zawirowania powietrza pod samochodem a więc wóz podczas jazdy bardziej jest przyklejony do szosy a jednocześnie ma mniejszy opór powietrza
Wg mnie taka osłona zaburzy w pewnym stopniu przepływ powietrza i osobiście bym nie montował no ale jak kto lubi.
Poza tym bez osłony łatwiej dostrzec ewentualne wycieki
spoko jutro porobię i podeśle
[ Dodano: Wto 08 Lis, 2011 ]
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: Wto 08 Lis, 2011 ]
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Zachodniopomorska Elita FETP
ta osłona nie idzie czasem pod miską olejową?zsmarti pisze:spoko jutro porobię i podeśle
[ Dodano: Wto 08 Lis, 2011 ]
[url=http://img683.imageshack.us/img683/2980/aaaaa291.th.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url=http://img843.imageshack.us/img843/6281/aaaaa290.th.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Taka osłona chroni miskę od ew uszkodzenia, tak mi się wydaje no i ona nie wplynie na temperaturę silnika na pewno ale.... jeśli mówimy o osłonach pod cały silnik to coś musi zmienić. Zobaczcie jak taka osłona wygląda KLIK
- WieSiu
- Posty: 23261
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bo to byly zbedne wydatki ? A we wszystkich nowych silnikach to oslony daja chyba tylko po to zeby silnik sie szybciej zepsulmarrecki pisze:Pytanie dlaczego escort nie ma takiej fabrycznie osłony?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Tylko widzisz wczesniej padaja argumenty ze dzieki takiej oslonie lepiej sie bedzie nagrzewal zima, a dziwnym trafem latem juz ta oslona nie bedzie miala wplywu na temperature?WieSiu pisze:bo to byly zbedne wydatki ? A we wszystkich nowych silnikach to oslony daja chyba tylko po to zeby silnik sie szybciej zepsulmarrecki pisze:Pytanie dlaczego escort nie ma takiej fabrycznie osłony?
- WieSiu
- Posty: 23261
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
cieplo idzie do gory,wiec moze nie jest tak zle ??? prawde powiedziawszy nie wiem co to daje. Ja w scorpio fabrycznie mam oslone pod silnik i na silnik,ale jako ze takie rzeczy mi zycie utrudniaja,to mam obydwie oslony zdjete od kiedy mam to auto,wiec nawet nie umiem sie wypowiedziec czy cos to daje. Ale niedlugo dolna oslone zaloze i zobacze czy szybciej sie nagrzewa (jesli to sie da zauwazyc,bo jak roznica 5% to nie zauwaze)marrecki pisze:a dziwnym trafem latem juz ta oslona nie bedzie miala wplywu na temperature?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982