Sprzęgło??

Moderator: Moderatorzy

kris

Post autor: kris »

Hej szara wiara :mrgreen: prawdopodobnie przy okazji wymiany uszczelniacza wału wymienie se sprzęgło,polećcie coś dobrego do mojego modelu,jest tego kupe i nie wiem co wybrać.
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

kris2629, ja bym LUK'a kładł
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
kris

Post autor: kris »

słyszałem o Luku że podobno dobre jest,może ktoś ma inny ulubiony model :razz:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

kris2629, tak jak napisał jarekezg,
Nie szukaj nic innego
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nie mam dużego doświadczenia w tej kwesti ale złego słowa jak narazie o sprzęgłach tej firmy nie mogę powiedzieć. W escortach dobrze się pisuje.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
kris

Post autor: kris »

Posłucham bardziej doświadczonych kolegów ;) :razz: :mrgreen:

wybór padł na Luka
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kris2629, jakby akurat jakimś cudem LUK'a nie mieli to weź sachsa ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
kris

Post autor: kris »

okej Yagr, ;)
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

właśnie chciałem napisać o sprzęgle Sachsa ale Yarg mnie uprzedził. Generalnie to gdzieś czytałem że sprzęgło to tylko LUK albo Sachs
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

S3ci0r, to jest to samo
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

to tak jak z klockami hebli TRW to Lucas
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

kris2629 pisze:polećcie coś dobrego
polecam coś dobrego :D
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

podepnę się pod temat.

Mój esik ma taki dziwny objaw.
Jak ruszamy ostro i zmiany przy 4-5tys. obr to nic się nie dzieje ciągnie idealnie ale na przykład przy 2,5tys jadąc na 3 biegu wcisnę mocniej gaz to się zacznie ślizgać gdzieś do 3-3,250 obr. i przestanie.

Jak myślicie tylko okładzina do wymiany czy cała tarcza sprzęgłowa??
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

Bazyss, jeśli się nie mylę to niezależnie od tego co jest przyczyną to i tak przy wymianie lepiej wstawić od razu cały komplet tj tarczę, docisk i łożysko (LUKa lub Sachsa)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

ile taka przyjemność będzie mnie mogła kosztować? Zakładam że pewnie koło 700zł a jak wygląda cennik mechanika? ile oni sobie liczą za taką pracę??
ODPOWIEDZ