Nienajlepsza praca lewarka zmiany biegów

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MaciekONY
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2021, 10:16
Lokalizacja: Nysa
Pojemność: 1391
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Nienajlepsza praca lewarka zmiany biegów

Post autor: MaciekONY »

Jak w temacie. Wybieranie biegów przypomina mieszanie kijem w wiadrze.. Rozumiem, że długość lewarka i jego skok jest jaki jest, ale mam wrażenie, że powinien on pracować bardziej precyzyjnie. Jakieś pomysły?
są:
- Ford Escort 1,4 CLX MK5
- Renault Scenic III 1.9 dCi 130
- Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 130

były: 126el, Toyota Corolla e11, Renault Megane kombi, kolejna Corolla e11, Volvo s80 T6, Opel Signum, Opel Insignia, Renault Laguna III GT, Opel insignia Sports Tourer, Opel Zafira OPC, BMW 5 E61, Alfa 156SW, Alfa 159SW X2, Ford S-Max X2, Volvo C30
Awatar użytkownika
ESSI 88
Posty: 799
Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
Lokalizacja: Szczecin
Pojemność: 1392
Rocznik: 1994
Generacja: MK6
Nadwozie: Hatchback

Re: Nienajlepsza praca lewarka zmiany biegów

Post autor: ESSI 88 »

Może masz zewnętrzny mechanizm na drążkach do regulacji? Pamiętam, że w instrukcji jest o tym. Blokuje się na 4 biegu samochód i od spodu dodatkowo to zakleszcza przy pomocy drutu o wymaganej średnicy. Następnie dokonuje się regulacji. Miałem to.kiedyś robione lecz w innym Fordzie i nastąpiła po tym zabiegu duża poprawa.
ODPOWIEDZ