Strona 4 z 4

: 28 lip 2016, 10:18
autor: baczek06
to może w ogóle wrzucę pierwszy bieg cegłę na gaz i będę patrzył jak znika za horyzontem....wtedy to dopiero lekki będzie.

: 28 lip 2016, 10:35
autor: WieSiu
baczek06 pisze:to może w ogóle wrzucę pierwszy bieg cegłę na gaz i będę patrzył jak znika za horyzontem....wtedy to dopiero lekki będzie.

widac nie znasz sie na zartach, my tu sie znamy wiele lat i wiele dziwnych rzeczy przezylismy razem i zapewne nie wiesz o co chodzi i co gorsza nawet sie nie domyslasz :( A z ta waga to serio, ma ogromne znaczenie, przetestowalismy to. I ciesz sie ze masz mk4.

Moj mk5 po zapakowaniu tego calego dodatkowego balastu juz tak duzej frajdy z jazdy jak kiedys nie daje :( A zaczelo sie gorzej od kol 16''.

: 28 lip 2016, 22:30
autor: Kleszczak
RSowy mtx75 ma inne przełożenia niż ib5 ale jak to skrzynie z RSa lubią sobie zgrzytać.
Zakładając koło zamachowe z cvh 1.6 pomagasz skrzyni szybciej wejść na obroty. Na zwykłym kole z ib5 trochę wolniej zbiera obroty.

: 28 lip 2016, 23:11
autor: baczek06
szczęśliwie juz w niedziele będę w Polsce i zacznę poszukiwania koła z cvh na oem-owym sprzęgle od mk4, chyba że nie będzie dawało rady to poszukam czegoś lepszego. Mam tylko dylemat kół, mianowicie chciałem kupić 15" z oponami 205 co znacząco polepszy przyczepność ale przeniesie się na osiągi...jak się do tego mają oryginalne 14" z oponami 185? czy założenie dystansów i zwiększenie szerokości osi przyniesie oczekiwane rezultaty?

: 29 lip 2016, 00:29
autor: cidzej
a to mk4 ma inne "standardowe" kola niz mk5 ?? tzn 195/50/15 ?

: 29 lip 2016, 08:35
autor: Yagr
cidzej, Mk4 raczej miało w standardzie węższe kółka.





... A jednak nie, 195 też figuruje na liście, cidzej, masz rację.

: 04 sie 2016, 12:19
autor: baczek06
spokojnie chłopaki, już wiem wszystko :lol:

[ Dodano: Czw 04 Sie, 2016 ]
macie jakiś pomysł na zmianę chłodnicy, zamiennik który fajnie się zgra w miejsce po oem mk4 + będzie krótszy ze względu na obszar potrzebny na alternator z rs2000, aktualnie montuje chłodnice od fiesty lecz owa jest o wiele mniejsza i wątp'ie aby przy panujących upałach poradziła sobie na drodze.

: 04 sie 2016, 18:02
autor: Jamszoł
dobry wiatrak da se rade z wychłodzeniem

: 04 sie 2016, 23:43
autor: baczek06
jutro się wszystko okaże podczas pierwszej jazdy próbnej

: 07 sie 2016, 09:21
autor: darek4488
Coś długie to jutro :razz:

: 07 sie 2016, 13:12
autor: Jamszoł
może to jest kupcowe jutro ? :d

: 07 sie 2016, 15:33
autor: baczek06
chłodnica jak na razie daje rade. Nie ma zbyt dużego pola do popisu gdyz silnik na wolnych obrotach gaśnie a gdy juz się go utrzyma to tylko na wysokich rusza (z piskiem opon) w innych przypadkach-gaśnie. Więc zabieram się za wymianę pompy paliwowej oraz silniczka krokowego, jeśli to nie pomorze będę działał dalej.

JEST MOC!!! :mrgreen: :twisted: :mrgreen: