Escort mk4 1.6 66kW swap

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
baczek06
Posty: 23
Rejestracja: 22 lis 2015, 12:56
Lokalizacja: Kąty

Post autor: baczek06 » 28 lip 2016, 10:18

to może w ogóle wrzucę pierwszy bieg cegłę na gaz i będę patrzył jak znika za horyzontem....wtedy to dopiero lekki będzie.

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20990
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 28 lip 2016, 10:35

baczek06 pisze:to może w ogóle wrzucę pierwszy bieg cegłę na gaz i będę patrzył jak znika za horyzontem....wtedy to dopiero lekki będzie.

widac nie znasz sie na zartach, my tu sie znamy wiele lat i wiele dziwnych rzeczy przezylismy razem i zapewne nie wiesz o co chodzi i co gorsza nawet sie nie domyslasz :( A z ta waga to serio, ma ogromne znaczenie, przetestowalismy to. I ciesz sie ze masz mk4.

Moj mk5 po zapakowaniu tego calego dodatkowego balastu juz tak duzej frajdy z jazdy jak kiedys nie daje :( A zaczelo sie gorzej od kol 16''.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Kleszczak
Posty: 917
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Kleszczak » 28 lip 2016, 22:30

RSowy mtx75 ma inne przełożenia niż ib5 ale jak to skrzynie z RSa lubią sobie zgrzytać.
Zakładając koło zamachowe z cvh 1.6 pomagasz skrzyni szybciej wejść na obroty. Na zwykłym kole z ib5 trochę wolniej zbiera obroty.

Awatar użytkownika
baczek06
Posty: 23
Rejestracja: 22 lis 2015, 12:56
Lokalizacja: Kąty

Post autor: baczek06 » 28 lip 2016, 23:11

szczęśliwie juz w niedziele będę w Polsce i zacznę poszukiwania koła z cvh na oem-owym sprzęgle od mk4, chyba że nie będzie dawało rady to poszukam czegoś lepszego. Mam tylko dylemat kół, mianowicie chciałem kupić 15" z oponami 205 co znacząco polepszy przyczepność ale przeniesie się na osiągi...jak się do tego mają oryginalne 14" z oponami 185? czy założenie dystansów i zwiększenie szerokości osi przyniesie oczekiwane rezultaty?

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10910
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej » 29 lip 2016, 00:29

a to mk4 ma inne "standardowe" kola niz mk5 ?? tzn 195/50/15 ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13178
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 29 lip 2016, 08:35

cidzej, Mk4 raczej miało w standardzie węższe kółka.





... A jednak nie, 195 też figuruje na liście, cidzej, masz rację.
Załączniki
beztytułu.JPG
beztytułu.JPG (4.66 KiB) Przejrzano 4382 razy
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
baczek06
Posty: 23
Rejestracja: 22 lis 2015, 12:56
Lokalizacja: Kąty

Post autor: baczek06 » 04 sie 2016, 12:19

spokojnie chłopaki, już wiem wszystko :lol:

[ Dodano: Czw 04 Sie, 2016 ]
macie jakiś pomysł na zmianę chłodnicy, zamiennik który fajnie się zgra w miejsce po oem mk4 + będzie krótszy ze względu na obszar potrzebny na alternator z rs2000, aktualnie montuje chłodnice od fiesty lecz owa jest o wiele mniejsza i wątp'ie aby przy panujących upałach poradziła sobie na drodze.

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21474
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 04 sie 2016, 18:02

dobry wiatrak da se rade z wychłodzeniem
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Awatar użytkownika
baczek06
Posty: 23
Rejestracja: 22 lis 2015, 12:56
Lokalizacja: Kąty

Post autor: baczek06 » 04 sie 2016, 23:43

jutro się wszystko okaże podczas pierwszej jazdy próbnej

darek4488
Posty: 17
Rejestracja: 30 mar 2012, 18:29
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi

Post autor: darek4488 » 07 sie 2016, 09:21

Coś długie to jutro :razz:

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21474
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 07 sie 2016, 13:12

może to jest kupcowe jutro ? :d
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Awatar użytkownika
baczek06
Posty: 23
Rejestracja: 22 lis 2015, 12:56
Lokalizacja: Kąty

Post autor: baczek06 » 07 sie 2016, 15:33

chłodnica jak na razie daje rade. Nie ma zbyt dużego pola do popisu gdyz silnik na wolnych obrotach gaśnie a gdy juz się go utrzyma to tylko na wysokich rusza (z piskiem opon) w innych przypadkach-gaśnie. Więc zabieram się za wymianę pompy paliwowej oraz silniczka krokowego, jeśli to nie pomorze będę działał dalej.

JEST MOC!!! :mrgreen: :twisted: :mrgreen:

ODPOWIEDZ