Płyn Hamulcowy

Moderator: Moderatorzy

Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

kris2629, pomyśl nad 5.1
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
kris

Post autor: kris »

a na co mi 5??,mam już pół litra 4 i musze jeszcze drugie tyle dokupić :razz:
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

kris2629 pisze:mam już pół litra 4
to zmienia postać rzeczy :P
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Takk - właśnie o tym pisalem - jak wymieni klocki itd to płyn wyleci mu góra
A oprócz tego - jeśli zaleje tyle ile ma teraz , to przynajmniej po poziomie płynu będzie wiedzial czy klocki , tarcze itd sa już do wymiany
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Jamszoł, ja tam wole od czasu do czasu zwyczajnie oglądnąć jak się mają klocki czy tarcze
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

kris2629, nie kupuj dot 5 bo załatwisz cały uklad hamulcowy :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!:
% jest syntetykiem - do niego są całkowicie inne uszczelniacze te co są w samochodzie - rozlezą się jak zwykła guma od oleju
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Jamszoł, nie 5 a 5.1
5 jest silikonowy i stosowany głównie w motocyklach
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
kris

Post autor: kris »

Jamszoł pisze:kris2629, nie kupuj dot 5 bo załatwisz cały uklad hamulcowy :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!: :!!:
no to Jarek powinien dostać kijem :razz: za takie rady :evil:
dobrze że mamy tu Ciebie,a co do klocków to mam nówki RH ale nie zmieniam narazie,te Ferodo są jeszcze w b.dobrym stanie,tak na oko jakieś 7-8 mm.
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

kris2629, 5 jest niebezpieczny 5.1 nie powinien narobić szkód
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

jarekezg pisze:5 jest silikonowy i stosowany głównie w motocyklach
Nie ważne czy 5 czy 5.1
to ta sama seria - silikonowy - nie wnikam z czego jest robiony - jest syntetyczny i do niego muszmma być inne uszczelniacze
Przestrzegali nas przed tym na kursie koparko ładowarek i koparek .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Jamszoł pisze:Przestrzegali nas przed tym na kursie koparko ładowarek i koparek .
a mnie przestrzegali na kursie kop-ład przed przechodzeniem na lepszy olej bo "wypłucze" silnik i straci kompresje :lol:
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
emtees

Post autor: emtees »

Zależy sporo od silnika, ale może wypłukać faktycznie... Kompresji nie straci, ale zacznie olej wpieprzać :P

A co do płynu hamulcowego-5.1 jest bezpieczny. 3, 4 i 5.1 są ze sobą "zgodne". Można lać. 5.1 nie jest na bazie silikonu.
kris

Post autor: kris »

może ale nie musi,ja przesiadłem się z 10w40 na 5w50 i chodzi jak żyleta,oleju nic nie bierze a jak juz to kieliszkowe ilości :mrgreen:
ODPOWIEDZ