Uszczelnienie układu chłodzącego.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

S3ci0r, ty po liftingu komory silnikowej nie masz tam chyba oryginalnego wygłuszenia a w tym wygłuszeniu jest w tym miejscu gumowa klapka wisząca od góry i jak od strony szyby woda albo jakies mniejsze śmieci tam spadna to puszcza to wszystko na ziemię pod silnik. Poza tym gdyby nagrzewnica brała powietrze z komory silnikowej to mielibyśmy istna plage zasłabnięć i zgonów wskutek zatruc oparami paliwa, oleju, spalin, gazu i co tam jeszcze może od silnika zalecieć ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

Yagr, aaa widzisz, czyli wszystko jasne ;)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

S3ci0r, Mało tego , że to są otwory odpływowe - to pod nimi - pod spodem powinieneś mieć gumowe rurki odprowadzające wodę
Takie ? z zaciskającą się gumą na czubeczku - żeby się zamykała pod wpływem podciśnienia
Taka swoista zastawka
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ