Cobra 19 Ultra III

Moderator: Moderatorzy

Przemas

Cobra 19 Ultra III

Post autor: Przemas »

Witam!
Znalazłem taką ofertę na mojej skrzynce mailowej:
http://citeam.pl/oferty/kupony-allegro/ ... -cb-radiem

niewiele myśląc (co było nowością względem wszystkich moich zakupów powyżej 50zł) zdecydowałem się kupić - 150 zł z przesyłką to chyba taniej się nic nie kupi :P
Nie znam się na CB, nigdy nie miałem CB, a jedyna moja styczność to tyle co zobaczyłem u kogoś i jadąc do Torunia na zlot BMW miałem pożyczone od kumpla - tamto nie było, żadnej ze znanych mi marek CB (a znam ze 3... może 4 marki), a jakościowo od niego chyba nic gorszego kupić nie można :P

Nie oczekuję wiele od tej Cobry - jedynie zapytać przy wyjeździe z Rawy/Łodzi jak ścieżka na Łódź/Rawę :D :D :D Niestety jednak poczytałem trochę komentarzy no i zastanawiam się czy w ogóle do tego się nada, czy może wyrzuciłem 150zł w błoto? :D Będzie to miało zasięg większy niż 10 metrów i da się tym zagadać, tak, żeby zrozumieć rozmówcę bez gaszenia silnika i uciszania pasażerów rozmawiających szeptem? :D
Awatar użytkownika
clhseba
Posty: 2640
Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi

Post autor: clhseba »

Powiem tak :(

Ja to miałem i oprucz szumów trzasków NIC nie słyszałem :(

odległość jaką maksymalnie udało mi się rozwinąć to z kumplem ( jego radio : PRESIDENT HARRY III + PRESIDENT MISSOURI) to około 3 km.

ja miałem antene Sirio ml145
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Przemas pisze:150 zł z przesyłką
wyrzucone praktycznie w błoto.
Przemas

Post autor: Przemas »

heheh, czyli 150zł mniej na lakier? :mrgreen:
bardzo się nie przejmuję, bo jak mi się nie spodoba to popchnę może dalej czy na prezent komuś dam, ale nie ukrywam, że fajnie by było "coś" usłyszeć :P