Prototypy FORDA

Dla tych co posiadaja Fordy inne niz Escort

Moderator: Moderatorzy

Tigerbart

Prototypy FORDA

Post autor: Tigerbart » 23 sty 2011, 23:37

Słuchajcie, przeglądam sobie forum SierraFan i natknąłem się na ciekawy temat. Mianowicie FORD zrobił/chciał zrobić prototyp Escorta w budzie Cosworth z silnikiem Scorpio 2.9 V6 24 Valve :mrgreen: KLIK

Masakra by była jak by coś takiego wypuscili :shock:

A tu Mk3 2.8 V6 :mrgreen: klik
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 23:40 przez Tigerbart, łącznie zmieniany 1 raz.

LukN

Post autor: LukN » 23 sty 2011, 23:38

trzeba sie zarejestrować :(

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 21061
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 25 sty 2011, 18:53

Tigerbart pisze:2.9 V6 24
pewnie ten sam co w scorpio, ktorego czesto wkladaja ludzie sobie do sierry.

I dobrze ze nie zrobil :D nie dosc ze ciezszy silnik,to do tego mniejsza moc (207KM,a w starszej wersji nawet ponizej 200), nie wspomne juz o problematycznosci tego silnika (rozrzad z bledem fabrycznym). No i czesci tez masakra jesli chodzi o koszt (co niby za nazwe cosworth trzeba wiecej placic ? ). Nie wiem jak mocno problematyczny jest silnik cosworth ten ktory jest w escortach (na turbo),ale jesli jesli podobnie jak 2.9,to brawa dla forda sie nie naleza.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Tigerbart

Post autor: Tigerbart » 26 sty 2011, 08:44

No.... a ciekawy jestem czy komora silnika była jakoś zmodyfikowana, bo wtedy można by było wcisnąć bez cięcia pasa przedniego 2.5 V6 z ST200.. zakuć i dmuchnąć :razz:

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 21061
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 26 sty 2011, 08:53

Tigerbart pisze:No.... a ciekawy jestem czy komora silnika była jakoś zmodyfikowana
a po co ciac, skoro konstrukcja nadwozia byla od sierry, a do sierry wchodzi ten silnik ?
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Tigerbart

Post autor: Tigerbart » 26 sty 2011, 09:06

Do essa nie wchodzi 2.5 bez cięcia. Może wzdłużnie...

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 21061
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 26 sty 2011, 09:25

Tigerbart pisze:Do essa nie wchodzi 2.5 bez cięcia. Może wzdłużnie...
a my piszemy tu o zwyklym Escorcie ? :P Choci nam o coswortha,a to powstalo na sierze wiec jest tam tez wzdluznie silnik ustawiony. Do zwyklego to wiadomo ze ciezka sprawa wsadzic jakis 6 cylindrowy, a szkoda,bo pieknie by to chodzilo w takiej budzie i bylo by bardzo tanie do zdrobienia (tansze niz tutning silnika 4 cylindrowego), taki silniczek z scorpio cosworth to ok 1000-1500zl.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

ODPOWIEDZ