Strona 3 z 3

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 16 sty 2018, 21:22
autor: S3ci0r
to jest dobre tylko na kamień czyli węglan wapnia, w układzie są inne zanieczyszczenia które mogą powodować osad. jako chemik zdecydowanie zalecam użycie dedykowanych płukanek do układów chłodzenia renomowanych firm.

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 26 sty 2018, 19:02
autor: Pito4
Ale słyszałem opinie, że po tych płukankach lubi nagrzewnica się rozszczelnić

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 26 sty 2018, 20:00
autor: WieSiu
Całkiem możliwe, ale raczej nie wina plukanek, a zuzytej przez starość nagrzewnicy. Po prostu jakby grzała dobrze to by też przy okazji już ciekła.

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 26 sty 2018, 21:45
autor: S3ci0r
rozszczelnienie nagrzewnicy po płukance to taki durny mit jak z rozszczelnieniem silnika po płukance oleju

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 21 sie 2018, 11:09
autor: ucando
W takich wypadkach warto jest rozpocząć od ponownego odpowietrzenia układu. Czasem może wystąpić również problem z korkiem w zbiorniczku wyrównawczym, ponieważ spełnia on też zadanie odpowietrznika. Jeśli jest uszkodzony może powodować różne problemy. Dodatkowo nie bójmy się zastosowania płukanki, która może pomóc na wszelkie bolączki tego układu. Po wielu latach użytkowania silnika mogą pojawić się w układzie różnego rodzaju zanieczyszczenia powodujące np. częste uszkodzenia termostatu itp. Wykonanie płukanki skutecznie usuwa ten problem.

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 21 sie 2018, 11:27
autor: WieSiu
chcesz kolego reklame,to zapłać za to. Wspomóż funkcjonowanie forum,a nie tak za darmo a nawet za cudze pieniądze to robisz. A moze jakies zniżki (ale jakies porządne),to juz będzie ładniej wyglądać. A do czasu az nie będzie zmiany nastawienia cenzuruje konto i posta.

Re: Problem z temperaturą przy prędkości powyżej 100 km/h

: 21 sie 2018, 11:48
autor: Yagr
ucando pisze:W takich wypadkach warto jest rozpocząć od ponownego odpowietrzenia układu. Czasem może wystąpić również problem z korkiem w zbiorniczku wyrównawczym, ponieważ spełnia on też zadanie odpowietrznika. Jeśli jest uszkodzony może powodować różne problemy. Dodatkowo nie bójmy się zastosowania płukanki, która może pomóc na wszelkie bolączki tego układu. Po wielu latach użytkowania silnika mogą pojawić się w układzie różnego rodzaju zanieczyszczenia powodujące np. częste uszkodzenia termostatu itp. Wykonanie płukanki skutecznie usuwa ten problem.
Ja dodam od siebie: korek zbiornika wyrównawczego nie jest żadnym odpowietrznikiem, pełni rolę zaworu bezpieczeństwa i do konkretnego ciśnienia ma być szczelny.
Ponadto żadna płukanka nie naprawi termostatu a to wynika z powyższego wpisu. Co do skuteczności płukanek to wszystko zależy od tego czym i jak mocno jest zanieczyszczony układ.