Świece żarowe wymiana.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20793
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 09 paź 2011, 21:36

Mikosz pisze:W zeszłym roku auto stało na mrozie -20 stopni i zapalał jak malina
a ja nic nie lalem i tez odpalalem :P
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Crick

Post autor: Crick » 09 paź 2011, 21:53

Byłem odpalić, niestety szału już nie było, ale tragedii też nie :)

elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino » 10 paź 2011, 21:52

Jamszoł pisze:Mnie chodziło o takie uszlachetniacze które powoują , że zbyt szybko nie wytrąci się parafina
Ja używałem w zeszłoroczne mrozy i teraz również zalałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy + koncentrat z antyżelem + dobre paliwo.

Czy odczuwam poprawę? ciężko wyczuć, bo nie ryzykuję porannego zonka tylko wlewam przynajmniej psychicznie człowiek spokojniejszy.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km

mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 » 11 paź 2011, 21:18

Ja tam nic nie leje tylko zwykłą rope ze stacji, żadnych dodatków nie ma w układzie paliwowym ( zaworek zwrotny czy coś tam innego ) i jeżdżę sobie :P. Przed zimą tylko filtr paliwa nowy i będę drżał czy będzie palił w większe mrozy :cool: :grin:

Crick

Post autor: Crick » 29 lis 2011, 23:40

elnino, i jaki w końcu akumulator kupiłeś? Zadowolony?

elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino » 30 lis 2011, 00:32

Bosch Silver S 5 77Ah 780A

Nie narzekam idzie na nim auto, car audio z tubą i wzmakiem, z rana nie jęknie, pali jak w środku lata.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km

Crick

Post autor: Crick » 30 lis 2011, 09:37

elnino pisze:z rana nie jęknie, pali jak w środku lata.
No wlasnie chodzi mi o rozruch... W sensie co by rozrusznik chodził jak wściekły ;)

A co z klemami? Adaptery masz?

Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 676
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur » 30 lis 2011, 10:15

Crick pisze:W sensie co by rozrusznik chodził jak wściekły ;)
To jeszcze rozrusznik musisz zmienić na wersję 2.2kW.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "

Crick

Post autor: Crick » 30 lis 2011, 10:25

MinisterQ pisze:To jeszcze rozrusznik musisz zmienić na wersję 2.2kW.
Nie wiem na jaką wersję, ale zmieniałem już kiedyś rozrusznik na "tą lepszą wersję" jak to ujął elektryk, i faktycznie, jak jest dobry prąd to kręci jak wściekły ;)

Tylko właśnie, dobry prąd.

luckyboy

Post autor: luckyboy » 05 gru 2011, 13:22

Podłączę się do tematu. Czy to normalne, że po nocnym postoju 1.8D (pompa Bosch) musi sobie pokręcić troche (ok 3s) aby odpalić? Temperatura otoczenia bez znaczenia, czy to +25 czy -25 za oknem, zawsze tak samo.

Akku i świece nowe, rozrusznik nówka 2,2kW i kręci jak szalony.

Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 676
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur » 05 gru 2011, 13:37

luckyboy pisze:Czy to normalne, że po nocnym postoju 1.8D (pompa Bosch) musi sobie pokręcić troche (ok 3s) aby odpalić?
To bardzo normalne, i ciesz się że masz diesla który tak dobrze odpala.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "

luckyboy

Post autor: luckyboy » 05 gru 2011, 19:00

kupiec pisze:
luckyboy pisze: Czy to normalne, że po nocnym postoju 1.8D (pompa Bosch) musi sobie pokręcić troche (ok 3s) aby odpalić?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 3s :mrgreen:
przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać :mrgreen: na początku myślałem że 3godziny i dlatego to pytanie :mrgreen:
Jeżdżę też innymi dieslami i w nich odpalenie następuje od pierwszego strzała, w Escorcie natomiast trzeba zakręcić klika razy wałem korbowym, aby silnik zaczął pracować, stąd moje pytanie - co tu dziwić się?

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21331
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 05 gru 2011, 20:34

luckyboy, bo Es to jedyny taki :mrgreen:
Jest OK
6.11.2010/28.08.2012_16.30

luckyboy

Post autor: luckyboy » 05 gru 2011, 20:48

Jamszoł pisze:luckyboy, bo Es to jedyny taki :mrgreen:
Jest OK
Oki dzięki, w takim razie jestem spokojniejszy - nie będzie wydatku :)

Jastrzab_1_8D_92

Post autor: Jastrzab_1_8D_92 » 05 gru 2011, 22:06

3 sekundy ... :) Mój już przy -5 nie odpala ....na nowym akumulatorze . Z ciekawości dopytam ile kW ma oryginalny rozrusznik w dieslu ?

ODPOWIEDZ