dławi się przy mocnym dołożeniu gazu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

jawor pisze:i tak... na zimnym silniku jest OK ladnie chodzi ma wieksze obroty na poczatku pozniej spadaja ale jak sie nagrzeje... to jest istny Sajgon
Ja k jest zimny silnik , to jest OK a jak ciepły to - padaka ?
Wynika z tego , że ma zbyt ubogą mieszankę - puki chodzi na "ssaniu' jest dobrze , bo ma wzbogaconą mieszankę a później gorzej - gdy jest silnik zimny sonda nie bierze udziału w pracy silnika , dopiero gdy sonda uzyska 300 stopni , zaczyna dawać impulsy do kompa - ja bym zaczął od sondy.
gdyby to było coś z którymś z czujników (temperatury) , to albo by za szybko wyłączał ssanie i silnik by gasł albo by tego ssania nie wyłączał.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

a propos ssania.... czy jest to normalne że zimny silnik prawidłowo chodzi na ssaniu a jak tylko dam lekko po gazie to ssanie się wyłącza?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

A jak długo chodzi na ssaniu ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Jamszoł, ssanie wyłącza mi się gdzieś po 30 sek. natomiast ledwo po odpaleniu jak mu lekko przygazuje to od razu się wyłącza. Jak jest ciepły to też odpala na ssaniu
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

morgon pisze:Jak jest ciepły to też odpala na ssaniu
To akurat jest prawidłowy objaw - zawsze po odpaleniu , nawet latem gdy silnik ma 90 stopni , po odpaleniu silnik wchodzi na kilka sekund na 1200 obr .
Co do wyłączania się ssania zaraz po odpaleniu i dodaniu gazu - nic sensownego mi w tej chwili nie przychodzi do głowy - muszę się zastanowić - dobrze zastanowić.
Odpowiedź na PW
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
jawor

Post autor: jawor »

TAK DOKLADNIE NA zimnyk ok a na cieplym padaka;/ to w takim razie zaczne od sondy... :) Pozdrawiam i Dzieki za pomoc
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

odswierze troche temat..... u mnie sprawa wyglada tak. nie otwierał elektro zawor na parowniku z tym sie uporałem i juz pali ale ma tylko wolne obroty jak probuje ruszyc albo tylko delikatnie podniose obroty to sie dławi i jak go przeciagne na wysokich obrotach to gasnie. i nie mowie tu o pedale gazu wciscnientym w podłoge bo tak to normalne ze muli.... ale przy normalnym ruszaniu sie d ławi i muli a wolne obroty ma eleganckie...... i o co tu moze chodzic?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
piter
Posty: 505
Rejestracja: 17 kwie 2009, 23:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: piter »

ja mialem takie objawy jak pompe paliwa mialem na wyczerpaniu.a moj szef jak mial filtr paliwa zapchany w mondeo
piter
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

no w sumie na benie tak sie działo od dłuzszego czasu tnz jak go kupiłem. ale to wg mechanika pompa w zbiorniku paliwa a czemu na gazie to samo?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
piter
Posty: 505
Rejestracja: 17 kwie 2009, 23:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: piter »

new90 pisze:a czemu na gazie to samo?
tego to nie wiem :sad: wiem co z paliwem bylo a gaz to czarna magia dla mnie.a moze gaz masz rozregulowany i za duzo zapodaje lub za malo?dziwna sprawa aaa
piter
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

własnie juz probowałem tam regulowac ale nic m i z tego nie wychodzi :sad:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

new90 pisze:ale przy normalnym ruszaniu sie d ławi i muli a wolne obroty ma eleganckie...... i o co tu moze chodzic?
Rozumiem że filterek od gazu był wymieniony ?? :?: ;)
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

oczywiscie nie całe dwa miechy temu. a takie pytanie mamy na forum jakigos speca od gazu??

Kazda pomoc mile widziana
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

new90 pisze:oczywiscie nie całe dwa miechy temu. a takie pytanie mamy na forum jakigos speca od gazu??
Każdy kto miał auto na gaz może cos podpowiedzieć. ;)
Ile lat ma parownik ?? i czy byl ostatnio regulowany ??
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

parownik ma 4 latka bo tyle ma gaz. i co do regulacji to ja sie ttroche bawiłem i chyba rozlegulowałem ale teraz nijak nie idzie go ustawic
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
ODPOWIEDZ