Pali tylko na 3 gary

Moderator: Moderatorzy

Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

margaritta pisze:(stojąc przodem do wału przedniego )
przodem do czego?
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

KudłatyEZG pisze:
margaritta pisze:(stojąc przodem do wału przedniego )
przodem do czego?
...silnika ..... miało być :oops: :razz:
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
driver98
Posty: 1415
Rejestracja: 28 lis 2007, 11:10
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: driver98 »

margaritta pisze: miała podejrzanie mokry gwint w oleju..... :evil:
Podejrzewam to co pisałem,poprzez uszczelniacz olej zalewa Ci świecę i dlatego nie pali.

[ Dodano: Sro 19 Wrz, 2012 ]
KudłatyEZG, nie czepiaj się szczegółów,ty,ty-a tam :razz:
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK😎
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

driver98 pisze:
margaritta pisze: miała podejrzanie mokry gwint w oleju..... :evil:
Podejrzewam to co pisałem,poprzez uszczelniacz olej zalewa Ci świecę i dlatego nie pali.
hmmm. martwi mnie to Pierdyknięcie (jakby strzał z zatkanej rury wydechowej) i niemiły zapach spalonego plasiku ( miało to miejsce podczas rozruchu silnika) - przepraszam za brzydkie wyrazy.......
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2012, 18:37 przez margaritta, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
driver98
Posty: 1415
Rejestracja: 28 lis 2007, 11:10
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: driver98 »

margaritta pisze:(jakby strzał z zatkanej rury wydechowej)
mogło być tak,że nazbierało się tego oleju i dostał zapłon i pierdykło.
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK😎
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a kolezance tam nic nie syczy pod maska ?? wezyki podcisnieniowe cale ?? obudowa filtra powietrza i rura doprowadzajaca powietrze tez ?? a drucik oporowy przeplywomierza ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

cidzej pisze:a kolezance tam nic nie syczy pod maska ?? wezyki podcisnieniowe cale ?? obudowa filtra powietrza i rura doprowadzajaca powietrze tez ?? a drucik oporowy przeplywomierza ?
Kolego Sympatyczny Cidzej, widze że muszę sie temu dokładniej przyjrzeć..... ale sporo tu tego, więc odkładam temat do pojutrza......, choć nie ukrywam że im więcej wskazówek tym lepiej :grin:
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

kolezanko sympatyczna - odpalasz auto, wsadzasz faciate pod maske i sluchasz czy slychac syczenie jak z odkurzacza Zelmer
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

wazniejsze jest to jak wygladala w miejscu w ktorym powstaje iskra,czyli na samym jej koncu
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

ooo właśnie, powykręcaj świece i daj fotki
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

ponieważ jest bardzo późno zdołałam tylko ustalić co następuje- wypinałam pokolei kable z poszczególnych świec od lewej do prawej stojąc przodem do silnika :
świeca 1-sza od lewej (najdłuższy kabel) - nic sie nie dzieje
świeca 2-ga od lewej - widać wyraźnie niebieską skaczącą iskrę
świeca 3-cia od lewej - nic sie nie dzieje
swieca 4-ta od lewej - strzeliło i auto zgasło (nie zdążyłam sie dopatrzyć iskry).


zaolejony gwint z poprzedniego kompletu pochodził z komory drugiej od lewej.

kwestia szczelnosci elektryki i ewentualnego syczenia ? - w pośpiechu uciekałam do domu bo ciemno i odkładam to na jutro.

:evil: :evil: :evil:
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

pogubiłem się :/ kable i świece kiedy wymieniałaś?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

a ok już doczytałem
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
margaritta
Posty: 282
Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Kombi

Post autor: margaritta »

jutro jeszcze raz na spokojnie sprawdze. moze nie ta kolejnosc odpinania kabli..... :evil:

ps. kupiec sękju za edit posta ;)

[ Komentarz dodany przez: kupiec: Sro 19 Wrz, 2012 ]
nie ma problemu :D
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak 2 swiece na raz nie dzialaja,to moze byc uszkodzona cewka (bo jest podwojna) lub edis (ale moze byc wbudowany w komputer,to wtedy caly komputer)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ