Brak mocy

Moderator: Moderatorzy

gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

I to mnie znow dziwi. Krotko odcinek z szkoly do domu 2km moze 3. Na swiatlach zgasl. Chodzil rowno i nagle obroty powoli zaczely spadac. Dodalem gazu i wszedl na obroty i przy ruszeniu daje gaz a on jakbym nie wciskal :/ dalem sprzeglo do konca dodalem gazu i ruszylem. U mechanika zrobili cewke i kable a wiec ? ;/
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

a więc powtarzam kolejny raz - sprawdź filtr paliwa a nie pakujesz kasę w wymysły mechaników. teraz bym pojechał do mechanika i powiedział - panie nadal to nie jest zrobione i niech robi za free albo oddaje kasę i zabiera te części które wsadził. równie dobrze to będzie objaw sondy padniętej. najlepiej jeszcze zresetuj kompa prawidłowo
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Jak zresetowac? Odpiac aku na noc?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

ja ostatnio odpiąłem na 6 miesięcy :) ale chyba przesadziłem bo były problemy z odpaleniem :/
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

gerardzik pisze:Jak zresetowac? Odpiac aku na noc?
Tak - możesz odpiąć na noc
Po odpaleniu musi troche se pochodzić bez Twojej ingerencji
Komp musi pozbierać troche danych z pracy silnika
W tym czasie może szarpać
Niech se pochodzi na postoju ze 4 - 5 minut a potem się przejedź
Najlepiej bez buta w podłodze
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

minimum 8 km, i normalna jazda tak jak jeździsz, a najlepiej w pełnym zakresie obrotów
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Ciezko w pelnym zakresie jak na zimnym po odpaleniu wejdzie na 3tys i sie dlawi po 3-4 minutach gazowania dam mu 3/4 gazu to wejdzie powoli na 6- 6.5tys a podczas jazdy do 4 i dalej nie ciagnie :/
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Nie chce mi się czytać całego tematu, ale filtr paliwa wymieniałeś? Koszt symboliczny, a ja miałem taki przypadek, że miałem w filtrze jakiś syf, przez który czasem np nie chciał odpalić, jak go pchnęłiśmy, albo pociągnąłem go na biegu na rozruszniku to w końcu odpalał, czasem się nie wkręcał, czasem się dławił, nie zaszkodzi a może pomoże, zwłaszcza, że dostęp do filtra jest z kanału prościutki
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

gerardzik, po resecie może być co innego
I to o czym piszesz może nie nastąpić
Po odpaleniu silnika - ma chodzić na wolnych obrotach - bez gazowania
Po ok 4-5 minutach pojedziesz w małą trase i tam w zakresie pełnych obrotów
Nie pisz zawczasu , że sie nie da - bo teraz masz nie tak jak powinno być a po tesecie może się okazać , że jest wszystko OK
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

Kolega usilnie nie slucha co sie mowi. Juz pisalem mu o tym ale ... Ja sie nie znam wogole. Zaczalbymm od filtra paliwa. Jest przytkany i jak dodaje gazu to zaciaga syf i nie wkreca sie a dusi
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

podziwiam was ze probojecie to zdiagnozowac. :shock: troche jak porwanie sie z motyka na slonce ....

nie wiadomo czy cisnienie na pompie paliwa jest prawidlowe, nie wiadomo czy cisnienie na listwie jest prawidlowe, czy wtryski nie leja, czy gaz prawidlowo wyregulowany, czy sonda dziala, czy przeplywomierz dzial, czy nie ma jakis rzezb w skryznce, czy elektrozawory nie puszczaja, czy emulator wtryskow niepopuszcza beny na gazie, czy nie ma lewego powietrza w podcisnieniu etc. etc. takie wrozenie z fusow

w 1.8 115ps powinno byc pelnoprawne obd2 - moze warto pozyczyc od kogos elma na poczatek ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
gerardzik
Posty: 25
Rejestracja: 11 wrz 2015, 18:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: gerardzik »

Mechanik mowil ze pompa paliwa. Zdiagnozowal to po tym jak podnioslem maske dodalem gazu i mowi pompa. Przed tem zrobil cewke i kable mowil ze igielka a ja po 10km odczulem jaka "igielka" jest.... dodam ze pod maska w okolicach przepustnicy slychac syk powietrza im wiecej gazu tym glosniejsze :/
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

gerardzik, skoro nie słuchasz rad to chociaz zmień mechanika...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Pompke to się mierzy a nie na słuch :p
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
harnasiowy
Posty: 954
Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: harnasiowy »

Chciałem napisać cenną radę ale wszystkie już są podane...
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
ODPOWIEDZ